Är detta FK första egna kreation under Dior?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är detta FK första egna kreation under Dior?
Spännande.Är detta FK första egna kreation under Dior?
Tack, hade helt missat att han hade tidigare historia där. Han har hunnit med en del!![]()
Trodde spontant att det var fler faktiskt.
Otrolig designerserie tills de slaktade den helt och hållet. Otroligt märkligt beslut.
Provade Initio Paragon igår, rätt trevlig men nog inte riktigt för migGrym performance, doftar fortf även efter en dusch. Mycket bättre i luften än när man doftade direkt på appliceringsområdet.
Testade även TF Oud Wood, fick 2 sprays på armen men luktade vääldigt lite? Så lite att det var svårt att ens få ett grepp om doftenSkumt...får kanske köpa en dekant och testa ordentligt.
Väldigt unisex. Fräsch och lite pepprig, med en underliggande sötma som nog kommer ifrån plommon. Oud står med i doftnoterna men är inget som är framhävande. Uppfattade något som jag tolkade som vanilj/amber med. Skulle säga att den nog funkar bäst på vår/sommarkvällar. Fick ett sprut på handleden och projicerade väldigt bra!Kan du beskriva Paragon?
Väldigt unisex. Fräsch och lite pepprig, med en underliggande sötma som nog kommer ifrån plommon. Oud står med i doftnoterna men är inget som är framhävande. Uppfattade något som jag tolkade som vanilj/amber med. Skulle säga att den nog funkar bäst på vår/sommarkvällar. Fick ett sprut på handleden och projicerade väldigt bra!
Om du vill ha något billigare - Acqua Di Parma Fico Di Amalfi (hållbarheten är dock sisådär). Vill du betala snäppet mer rekommenderar jag Dior Balade Sauvage (har inget med Sauvage-serien att göra, utan tillhör Privée-kollektionen).Köpte ett fikonträd häromdagen och bladen doftar fantastiskt gott...med det sagt vill jag gärna har tips på fräscha parfymer med fikonnot
Hit me!
Ps: Helst inte snordyrt...
Tack!Om du vill ha något billigare - Acqua Di Parma Fico Di Amalfi (hållbarheten är dock sisådär). Vill du betala snäppet mer rekommenderar jag Dior Balade Sauvage (har inget med Sauvage-serien att göra, utan tillhör Privée-kollektionen).![]()
Har rätt kasst re-sale värde i grupperna så den kommer ut med jämna mellanrum. Brukar ligga för 1k per 100ml.Hej tråden!
Jag är sen på bollen men kört Mojave Ghost mycket på senaste i vår, superenkel men fräsch
Tips på var man kan köpa ny flaska till bra pris? Ser sällan Byredo på rea, senast vid jul men det är ju en bit bort nu…
![]()
Nytt in idag, avplastning glömdes, hehe! Förmodligen den bästa läderdoft jag testat.
![]()
Kul att du gillar den. Jag har försökt att gilla den.
Men det går inte. Kör Britannia idag.
Den är så bra!![]()
Kul att du gillar den. Jag har försökt att gilla den.
Men det går inte. Kör Britannia idag.
Den är så bra!![]()