Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Syftade på gruppen här på KS. FB används i regel bara när man måste.![]()
Kouros är en utmärkt kontorsdoft, gärna i stort antal spray i litet konferensrum!
Alltid trevligt att sitta ensam i konferensrummet.Kouros är en utmärkt kontorsdoft, gärna i stort antal spray i litet konferensrum!
Beror helt på vilken doft. Mkt köps genom KS eller via grupperna på Fejjan. Men det är väldigt specifikt beroende på vilken doft.Vilken hemsida brukar herrarna på KS beställa ifrån?
Sist köpte jag från Notino, men tar gärna tips så att man kan jämföra lite utbud och priser.
Ingen här som splittar? Isåfall pma mig en lista på vad ni har![]()
TackSäljes - Parfymsplittar UPPDATERAD 3/1
Hejsan! Pga en riktigt kass fladdermussoppa så har jag inte fullt upp hela dagarna, därför tänkte jag att jag skulle testa detta med att splitta parfymer. Priserna är för 5ml/10ml i glas-atomizer med gängtejp, yttertejp och etikett. Står det bara ett pris så är det för 5ml. Tar ni två eller fler...klocksnack.se
@FredrikSthlm har en jäkla massa![]()
Skönt! Nu kan du ösa på med ultra-nisch och slippa tänka något annat!Uppdatering: Inte en enda komplimang. Sista gången jag kör en random designer.
Skönt! Nu kan du ösa på med ultra-nisch och slippa tänka något annat!![]()
Creed är dött.Kört aventus hela dagen herregud vad svag den blivit så besviken och inte en enda komplimang heller får man
Minns bardisken 2011 man var 26 bast snygg i form o körde denna förmodligen enda i min håla som hade denz01 batchen, fick såna sjuka komplimanger
VIW,s nya batch satt inte ens en timme på migÄh, både Millesime Imperial och VIW är ju kanonbra! Visst, det finns mer att önska prestandamässigt jämfört med annat men för mig rullar de frekvent.
Leta äldre batchar. Min sitter ~5-6h. Dock har MI’n mer att önska…VIW,s nya batch satt inte ens en timme på migdå har jag iof väldigt dåligt projicering generellt när det gäller "lätta" dofter. Men den var extremt dålig
Minns jag rätt så togs den bort därför att många upprördes över att den användes på deras säljannonser.Varför är skrattemojin borta??
Komplimang??? Jag är glad ifall min fru inte tycker att den doft jag bär luktar hästbajsUppdatering: Inte en enda komplimang. Sista gången jag kör en random designer.