• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
4F8D06CE-842F-4F41-909C-5A59210C80A0.jpeg

💚

Köpte en ny BDC. Antingen har min gamla stått till sig och blivit bättre, eller så har de batchvariationer eller reformuleringar likt Creed. Den nya är inte alls lika fräsch eller har samma citrus, påminner mer om Parfum-versionen. Trist, jag gillade faktiskt BDC edp som jobbdoft när man bara vill lukta gott och inte få vanligt folk att rynka näsan. 😁
207708A2-8731-4E39-8A5E-598A34CE8546.jpeg

Vilken hemsida brukar herrarna på KS beställa ifrån? :)
Sist köpte jag från Notino, men tar gärna tips så att man kan jämföra lite utbud och priser.

Ingen här som splittar? Isåfall pma mig en lista på vad ni har 🙏

@FredrikSthlm har en jäkla massa 🙂

DD: Stronger with you oud

1684995713696.jpeg

Sjukt hypad och svår att få tag i om jag förstått saken rätt. Men det här förstår jag inte. SWY och SWYI är ju helt ok men varför denna ska vara så special förstår jag inte. Samma fejkade oud-ackord som tex Amoroud. Detta är en sötare och sämre version av just Amououd - Oud tabac.

Kolla dessa recensioner:

IMG_2386.png

IMG_2387.jpeg

Det är definitivt inget mästerverk detta. En generisk och rätt kemisk oriental. Nu ska jag in på kontoret och raka in komplimanger!

Kört aventus hela dagen herregud vad svag den blivit så besviken och inte en enda komplimang heller får man

Minns bardisken 2011 man var 26 bast snygg i form o körde denna förmodligen enda i min håla som hade den 😅 z01 batchen, fick såna sjuka komplimanger

Äh, både Millesime Imperial och VIW är ju kanonbra! Visst, det finns mer att önska prestandamässigt jämfört med annat men för mig rullar de frekvent.

Tillbaka
Topp