• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Hahaha anti-sossen @Sthlm-Nicklas kommer balansera ut det här tror jag.
Okej boys. Mycket sossig ton i tråden nu. Ord som "köpstopp" och "dra ner"! :stop:

Vi är bättre än så!
Balanserar upp tråden med denna som jag köpte igår. Riktig klassiker. Har alltid en flaska SMW hemma.kslike
20230830_123505.jpg

Hur får du fram diagrammet? Coolt! :)
Från denna app:

Då inkom denna goding. Blev fem solar direkt nästan. Öppnar påtagligt med alldeles för mycket äckelsaffran, kanel och sånt men sen börjar det roliga... Amber, vanilj, liten spik med ros(?), som alltsammans utom rosen lägger sig i en perfekt läderbädd. Läder som påminner om min favorit Widian London.
Jäkligt nöjd med detta blindköp.
Edit: Senare i "drydownen" är det bara en underbar amber med ett mindre stänk av det andra.
IMG_20230831_132519.jpg

Senast ändrad:
Ja, men då kan man ju tycka att ett undantag är berättigat kanske... 😶‍🌫️
Vad är det för en förresten?

(sorry)
Hehehe, har inte fallit till föga än.
Det var en flaska av denna:
Inte någon graal eller jättedyr doft men läst/hört gott om den och inte sett några flaskor till salu av den på ett hyfsat tag.

Nåja, byten är ju tillåtna så det lär läggas upp en del flaskor för byte från min sida om ett tag skulle jag tro. :)
Slutar väl med att jag, @Tjabo och @bleppo byter frenetiskt med varandra inom några veckor…

Hehehe, har inte fallit till föga än.
Det var en flaska av denna:
Inte någon graal eller jättedyr doft men läst/hört gott om den och inte sett några flaskor till salu av den på ett hyfsat tag.

Nåja, byten är ju tillåtna så det lär läggas upp en del flaskor för byte från min sida om ett tag skulle jag tro. :)
Slutar väl med att jag, @Tjabo och @bleppo byter frenetiskt med varandra inom några veckor…

Gärna! 😁

• KS Love
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp