Får man byta under köpstopp?
Ja, om du inte adderar pengar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man byta under köpstopp?
Rimligt.Ja, om du inte adderar pengar!
Jag har dragit ner rätt kraftigt på mina köp redan som det är men kan haka på tåget och inte köpa ngn mer fram till jul.Rimligt.
Ok, bära eller brista men jag gör ett försök att haka på dig iaf, vi kan utgöra stödgrupp till varandra. Har två dofter incoming f.n men köpstoppar fom nu!
Hahaha anti-sossen @Sthlm-Nicklas kommer balansera ut det här tror jag.
Okej boys. Mycket sossig ton i tråden nu. Ord som "köpstopp" och "dra ner"!Hahaha anti-sossen @Sthlm-Nicklas kommer balansera ut det här tror jag.
Nicklas har ju gått i exil på spanska solkusten och slutat konsumera.![]()
Är ju långtifrån säkert att det kommer att gå så bra…Vad har jag gjort? Den här tråden kommer ju bli astråkig!![]()
SMW får inte tillräckligt mkt med cred. Otrolig doft!Okej boys. Mycket sossig ton i tråden nu. Ord som "köpstopp" och "dra ner"!
Vi är bättre än så!
Balanserar upp tråden med denna som jag köpte igår. Riktig klassiker. Har alltid en flaska SMW hemma.
![]()
Från denna app:Hur får du fram diagrammet? Coolt!![]()
Tackar!Från denna app:
![]()
Sommelier du Parfum
Sommelier du Parfum, the in-depth guide into the perfume world. Find the perfume you have always been looking for and ideal gifts for your friends. Wherever you are, whatever your level of expertise, Sommelier du Parfum learns about your tastes and: * Creates a bespoke selection of the best...apps.apple.com
Fick en Parfumo sälj alert på en diskad doft igår, haft den på bevakning rätt länge utan att se några flaskor till salu. Det här kommer bli surt jobbigt, tvek på att jag grejar det faktiskt…En dag in i köpstoppet och jag står och fingrar på en Dior - Spice Blend på NK
Ja, men då kan man ju tycka att ett undantag är berättigat kanske...Fick en Parfumo sälj alert på en diskad doft igår, haft den på bevakning rätt länge utan att se några flaskor till salu. Det här kommer bli surt jobbigt, tvek på att jag grejar det faktiskt…
Hehehe, har inte fallit till föga än.Ja, men då kan man ju tycka att ett undantag är berättigat kanske...
Vad är det för en förresten?
(sorry)
Hehehe, har inte fallit till föga än.
Det var en flaska av denna:
Inte någon graal eller jättedyr doft men läst/hört gott om den och inte sett några flaskor till salu av den på ett hyfsat tag.
Nåja, byten är ju tillåtna så det lär läggas upp en del flaskor för byte från min sida om ett tag skulle jag tro.
Slutar väl med att jag, @Tjabo och @bleppo byter frenetiskt med varandra inom några veckor…
Den där är cool! Gillar svartvinbärsnoten!Dagens spontanköp förlänger förhoppningsvis sommaren lite…
![]()
https://www.fragrantica.com/perfume/Louis-Vuitton/Pacific-Chill-81423.html
Ja och helt okej longevity för att vara en freshie.Den där är cool! Gillar svartvinbärsnoten!
Så sant!
KD: ”Vintage” Habibi!
![]()