Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ett test av den som jag måste leta fram... Är ju lite inne på amber (som vanligt) och den där är ju rätt potent om jag inte missminner mig?
Gillar du amber så bör du verkligen prova Ambre Loup, doftbilden är komplex.Har ett test av den som jag måste leta fram... Är ju lite inne på amber (som vanligt) och den där är ju rätt potent om jag inte missminner mig?
Armani Code?Jag vågar inte lägga upp bild på mitt senaste köp här
Trots att jag fick flertalet komplimanger direkt!!
Sitter med den på armen nu och myser...! Den ska jag slå till på nästa gång jag trillar över en kampanj någonstans.Gillar du amber så bör du verkligen prova Ambre Loup, doftbilden är komplex.
I början kippar man lite efter andan men den lugnar ner sig efter en timme.
1Million Elixir och RoyalArmani Code?
Jag har Orto Parisis Megamare som sommarparfym och älskar den. Tänkte nu komplettera med en till, gärna en mer höstig och/eller vintrig doft från märket å tänkte därför höra här: någon som testat andra dofter från detta märke å orkar sig på en kortare recension?
Och för vår/sommar?Testat närapå allt från Orto Parisi och Nasomatto. (Bägge är Alessandro Gualtieri).
Bäst för höst/vinter är (IMO):
Nasomatto - Baraonda
Nasomatto - Duro
Nasomatto - Pardon
Orto Parisi - Stercus
Orto Parisi - Terroni (beware, nuclear performance)
Orto Parisi - Cuoium
Och för vår/sommar?
Som komplement till Megamare...
Testat närapå allt från Orto Parisi och Nasomatto. (Bägge är Alessandro Gualtieri).
Bäst för höst/vinter är (IMO):
Nasomatto - Baraonda
Nasomatto - Duro
Nasomatto - Pardon
Orto Parisi - Stercus
Orto Parisi - Terroni (beware, nuclear performance)
Orto Parisi - Cuoium
Tusen tack @Tjabo !Orto Parisi - Bergamask
Nasomatto - Absinth
Bägge vår snarare än sommar. Megamare är den enda renodlade sommardoften.
Silver musk funkar också. Doftar som rena lakan.
Inget nytt jämfört med Tjabo, men instämmer i Baraonda som kanske den perfekta höst/vinter doften, riktigt jäkla bra. Duro o Pardon är också bra och användarvänliga.
Jag har några droppar stercus jag kan skicka över.Inge som skulle kunna förse mig med samples av främst Orto Parisi?
Väldigt schysst men just gödselnJag har några droppar stercus jag kan skicka över.
Fan va najs. Det är ju ett lyft för oss som bryr oss om det estetiska. Då blir ju nästa fråga: Kan man köpa dem i lösvikt?