• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Rensar i samlingen.
Blir nog svårt att komma ner på 31. Är nu nere på 96st.

Någon som ha något innan skiten åker på tradera? Ta gärna allt. Bud.

Skulle föredra om någon vill byta, mot tex:
Sweetie aoud. Tom ford.
Plum. Opera. Nishane mfl.

Trevlig söndag
20231008_151235.jpg

Känner en som säljer Plum om du behöver påfyllning. Hade köpt själv om jag inte var en sosse 🥲

Ska man falla av vagnen ska man göra det rejält som sagt, dagens postnordsleverans:
A43DD1D5-949F-4A46-BE96-B411D6B2E5CC.jpeg

Grymt! Berätta om (eventuella) skillnaden på Danger sen.

Minirecension till oss? :)
Hmm inte helt enkelt, men first off är det en fräsch/sportig doft. Tänker att den funkar året runt men framförallt under sommaren. Verkar ha bra hållbarhet/projection för att vara en freshie. Påminner om Paco Rabanne Invictus 2016, PDM Percival och Montblanc Legend med mintinslag (tänk Versace Eros). Imho lite syntetisk men ändå fin, kaaanske kan framkalla huvudvärk hos vissa. Fräsch, fruktig, bubblegum och känns mer kvalitativ än andra sportiga designers. Ganska ungdomlig doft.

Frugan tyckte att den luktade gott, och fick även en komplimang av en kollega imorse.

10/10 för att vara en cheapie!

Hmm inte helt enkelt, men first off är det en fräsch/sportig doft. Tänker att den funkar året runt men framförallt under sommaren. Verkar ha bra hållbarhet/projection för att vara en freshie. Påminner om Paco Rabanne Invictus 2016, PDM Percival och Montblanc Legend med mintinslag (tänk Versace Eros). Imho lite syntetisk men ändå fin, kaaanske kan framkalla huvudvärk hos vissa. Fräsch, fruktig, bubblegum och känns mer kvalitativ än andra sportiga designers. Ganska ungdomlig doft.

Frugan tyckte att den luktade gott, och fick även en komplimang imorse av en kollega.

10/10 för att vara en cheapie!
Kan den upplevas söt?

Slänger ut ett litet flöte för att se om man får napp.
Har tack vare en här på KS fått upp ögonen på riktigt för ATH, vilka dofter!

Så min tanke är att om någon har någon doft från ATH som söker värme i annat hem så hojta väldigt gärna till 😊🫣
Onyx, Boss Bastard, Raw Cherry.... you name it!

Någon som har lite erfarenheter gällande beställning från MaxAroma också att förtälja om ?
Verkar vara enda sättet just nu att få tag i dessa dofter.

Väl mött alla 🥳
Härligt att få dyka upp här lite också när man tidigare varit lite fast i klocksektionen.

Senast ändrad:
Slänger ut ett litet flöte för att se om man får napp.

Har tack vare en här på KS fått upp ögonen på riktigt för ATH, vilka dofter!

Så min tanke är att om någon har någon doft från ATH som söker värme i annat hem så hojta väldigt gärna till 😊🫣
Onyx, Boss Bastard, Raw Cherry.... you name it!

Härligt att få dyka upp här lite också när man tidigare varit lite fast i klocksektionen.

Någon som har lite erfarenheter gällande beställning från MaxAroma också att förtälja om ?
Verkar vara enda sättet just nu att få tag i dessa dofter.

Väl mött alla 🥳
MaxAroma har jag själv aldrig handlat ifrån men det kanske någon annan har...?
Däremot har du några inrikes på tratten du kunnat vara med och buda om:

MaxAroma har jag själv aldrig handlat ifrån men det kanske någon annan har...?
Däremot har du några inrikes på tratten du kunnat vara med och buda om:

Tackar 🙂 Dessvärre så äger jag Daddy och Bossbitch redan, så det är frågan om en backup på Daddy, eventuellt.

Vet han pratat om att öppna upp för EU i november igen men det är ju inte helt säkert 🤔

Tillbaka
Topp