Azman..... hehe låter som någon hade kul när de hittade på sitt parfym-namn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Azman..... hehe låter som någon hade kul när de hittade på sitt parfym-namn.
Måste man vara medlem sedan tidigare?27% hos Spray idag.
![]()
Japp.Måste man vara medlem sedan tidigare?
Jag kan splitta den men brevportot från DK till SE är 55kr.Någon i gruppen som splittar creed Bois de portugal?
Är det rätt bild/text? 🐿
Ser ut som att du klistrat in en gammal länk
Jag var på väg att komma med min pekpinne också när jag såg att jag var trea på bollen. Ingen sömnig åskådarbänk här inte.Fan vad ni är på hugget idag då!![]()
Om du inte köpt en så pm:a mig. Jag har en 75ml med ca 80-90% kvar. Kan aldrig vänja mig vid denna då jag tycker den luktar illa precis som en wc-duck. Billigt pris som attan!Funderar om jag inte skulle unna mig en PdM Greenley nu när det vankas shoppinghysteri under veckan. 2132kr för en 125ml är väll ganska billigt känns det som?
Så nyfiken på F&F!
Haha, jag också! Måste vara över ett år sedan jag doftade på den från en liten EN-skruvkorksskvätt. Minns den som jäkligt bra så ska bli spännandeSå nyfiken på F&F!![]()
Jaså? Du trillade över en F&F? Spännande! Mitt intresse för den har dock svalnat på sistone. Inser att mitt substitut "Shangri La" (jag letade ju efter F&F där ett litet tag) inte får särskilt mycket tid på kroppen. Sniffar på flaskan titt som tätt men den kommer liksom inte längre... Kanske Chypres inte riktigt är min grej, trots allt. Fast jag gillar ju Chypre-Siam skarpt däremot.... Hmm...
Ja, ”tyvärr”! Betalade nog ett rejält överpris för den men menJaså? Du trillade över en F&F? Spännande! Mitt intresse för den har dock svalnat på sistone. Inser att mitt substitut "Shangri La" (jag letade ju efter F&F där ett litet tag) inte får särskilt mycket tid på kroppen. Sniffar på flaskan titt som tätt men den kommer liksom inte längre... Kanske Chypres inte riktigt är min grej, trots allt. Fast jag gillar ju Chypre-Siam skarpt däremot.... Hmm...![]()
Ja, ”tyvärr”! Betalade nog ett rejält överpris för den men men
Hajar! Har för mig att jag skickade den där lilla EN-skvätten till dig? Jag har inte testat SL själv men förstått att den är ett fullgott alternativ i mångas ögon.
Chypre är ju en kategori som verkligen växt på mig. Likaså finns det ju underkategorier där de spretar en hel del. Mer frukt, mer blommor, mer ”skog & mossa”, mer ”tvål”, mer ”animalisk”, mer ”piss” osv
Chypre-Siam är ju helgrym, har span på den också. Ska nog börja jämföra lite mer sida-vid-sida framöver om vilka man egentligen ”behöver” och vilka som blir redundanta.
Det här är ju ett ganska intressant diskussionsämne ändå.Köpte en Blue sapphire parfum (den första versionen som släpptes innan den omformulerades till edp 2017). Det var till ett REJÄLT överpris.
Det här är ju ett ganska intressant diskussionsämne ändå.
Vad har ni span på för parfymer som ni är beredda att betala ett rejält överpris för?
Själv kan jag inte komma på särskilt många, men då är jag å andra sidan inte alls bevandrad inom vintage-träsket.
Paper Label Diaghilev hade varit väldigt intressant!De jag spontant kommer på är vintagebatcher av:
Roja - Bahrein
Roja - Saudi
Roja - Nüwa
Roja - Diaghilev
Guerlain - Mitsuoko (Extrait)
Guerlain - Vol de nuit (Extrait)
Guerlain - L’heure bleu (Extrait)
Och om nån skulle hitta en Fath - Iris gris hade jag varit villig att sälja en njure.