• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD: (den högra)
D593CA70-8428-4E20-A8C1-99F6DBFEBDE0.jpeg

Två helt sanslösa dofter.
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Var nog bra att du slog till snabbt,
Åhlens verkar nu ha tagit bort Roja helt, finns inte med längre i listan över representerade varumärken ens:
Någon som hört nåt mer om detta?


Upptäckte samma sak nu nör man tänkte slå till! Roja finns inte ens att söka på längre :(. Står bara ”sidan kan inte visas”.

Ingen som sett någon rea på creed aventus någonstans?
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Man måste som sagt ha reggat och anmält sig för nyhetsbrev innan erbjudandet skickas ut, finns man inte med i databasen när mailet går ut så får man inte tillgång till erbjudandet tyvärr.

Märkligt! Skapade ett konto nu och anmälde mig till nyhetsbrevet men får inte koden att fungera.

Man behöver vara aktiv kund också. Jag fick erbjudande om Roja efter att jag handlat första gången. Nu var det ett tag sedan jag var kund där och jag kommer inte åt Roja längre och får inga rabattkoder.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Man behöver vara aktiv kund också. Jag fick erbjudande om Roja efter att jag handlat första gången. Nu var det ett tag sedan jag var kund där och jag kommer inte åt Roja längre och får inga rabattkoder.
Menar du på Rojaparfums eller RDHP?
Såna parametrar kan såklart finnas, FWIW så ser jag att jag senast handlade hos Sprayparfums i mars 2022.
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
På sprayparfums. Jag handlade också senast i mars 2022 men får varken nyhetsbrev eller rabattkoder nu.

Det roliga vara att jag hade ett konto sedan tidigare och hade fått både BF23 och BF2023 rabattkoden (i skräpposten). Dock svarade deras kundtjänst att jag fått koden av ”misstag” som gällde även på creed (som jag ville köpa) pga att jag inte hade handlat tillräckligt från dom och därför fungerade den inte då jag egentligen inte skulle ha den utskickad.
Jag mailade tillbaka och skrev att man inte blir så sugen att handla heller när man får rabatter utskickade som inte fungerar 🙄.
 
  • Like
Reactions: bvb

S.L

Vacheron
2-Faktor
Det roliga vara att jag hade ett konto sedan tidigare och hade fått både BF23 och BF2023 rabattkoden (i skräpposten). Dock svarade deras kundtjänst att jag fått koden av ”misstag” som gällde även på creed (som jag ville köpa) pga att jag inte hade handlat tillräckligt från dom och därför fungerade den inte då jag egentligen inte skulle ha den utskickad.
Jag mailade tillbaka och skrev att man inte blir så sugen att handla heller när man får rabatter utskickade som inte fungerar 🙄.
Det märkliga är att jag fick inte mailet själv denna gång (inte i skräpposten ens) men koden funkade för mig, inkl. på Creed. 😵‍💫
 

G.Clooney

Cartier
På sprayparfums. Jag handlade också senast i mars 2022 men får varken nyhetsbrev eller rabattkoder nu.
Nu vill jag inte låta som IT-supporten på Little Britain: "Computer Says No"... Men ni är väl inloggade på kontot när ni anger rabattkoden?
Det märkliga är att jag fick inte mailet själv denna gång (inte i skräpposten ens) men koden funkade för mig, inkl. på Creed. 😵‍💫
Inte jag heller! Men koden funkade fint på mitt lilla köp av Byzantine Amber. Provade dock aldrig på Creed.
 
  • Like
Reactions: S.L

G.Clooney

Cartier
Det jag inte förstår i allt detta hur det blev att jag och @G.Clooney blindköpte samma parfym utan ha diskuterat doften😃
Inget hus jag provat innan...
Det var rätt så höga odds på den ja! Vet att @S.L hintade vid något tillfälle i tråden för ett tag sedan om nysläpp från det huset - bland annat "Byzantine" då. Jag har heller aldrig hört talas om henne, Francesca Bianchi, tidigare. Det verkade bra av det man kunde läsa sig till om henne. Råmaterialen från Grasse, företrädelsevis naturals, och produktionen i Milano (Inget Blackrock eller LVMH så långt ögat kunde nå heller 😁). Själva huset i sig klassas väl som holländskt, om jag ser rätt.
Reklamen från S.L satt visst kvar i bakhuvudet när man scrollade förbi märket på Spray Parfums sen.
Du är kanske också en intressent av fina amberkreationer? Tycker själv de passar så jäkla bra nu över jul/nyår osv... Hög mysfaktor.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Det var rätt så höga odds på den ja! Vet att @S.L hintade vid något tillfälle i tråden för ett tag sedan om nysläpp från det huset - bland annat "Byzantine" då. Jag har heller aldrig hört talas om henne, Francesca Bianchi, tidigare. Det verkade bra av det man kunde läsa sig till om henne. Råmaterialen från Grasse, företrädelsevis naturals, och produktionen i Milano (Inget Blackrock eller LVMH så långt ögat kunde nå heller 😁). Själva huset i sig klassas väl som holländskt, om jag ser rätt.
Reklamen från S.L satt visst kvar i bakhuvudet när man scrollade förbi märket på Spray Parfums sen.
Du är kanske också en intressent av fina amberkreationer? Tycker själv de passar så jäkla bra nu över jul/nyår osv... Hög mysfaktor.
Tyckte av någon anledning att jag behövde en amber som går mot läder, borde funka bra under denna årstid. Normalt så är min go-to Ambre Loup från Rania J, den doften går från animalisk -> amber -> vanilj. Fantastiskt doft, hoppas Byzantine Amber håller samma kvalitet men åt en annan riktning 😃
 
Topp