Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snus på köpet?
Dagens paket!
Vad gömmer sig bakom bubbelplasten??
Dagens paket!
Vad gömmer sig bakom bubbelplasten??
Nä men se där! Dagens mail call, vilket sammanträffande! Vad tycker du om den?
Nä men se där! Dagens mail call, vilket sammanträffande! Vad tycker du om den?
(@Sthlm-Nicklas jag nöp en till )
Den är riktigt riktigt fin! Ett kvitto på det är att frugan inte uppskattar den alls.
Inte? Min gillar den skarpt vilket är ovanligt men ändå kulDen är riktigt riktigt fin! Ett kvitto på det är att frugan inte uppskattar den alls.
Hon sa med ett snett leende "Eeeh den är ok men inte den bästa du har".Inte? Min gillar den skarpt vilket är ovanligt men ändå kul
Hon sa med ett snett leende "Eeeh den är ok men inte den bästa du har".
Eftersom hon inte har mage att säga något elakt om något överhuvudtaget så kan jag översätta.
"Den luktar otvättad röv och död"
Hahaha exakt så ”det är inte det bästa du har” säger min fru om parfymer hon ogillar!
Min kom (också?) hem idag!EMD. Ja, fin är den. Och mörk. De vita skjortorna får passa sig.
Hahaha!
Säljs på Magasin för knappa tusenlappen just nu.Vet någon om Prada L'homme Eau säljes någonstans (gärna så stor flaska som möjligt) som har någon form av rea för tillfället? Rätt så modest parfym gentemot vad resten fått hem på sistone.