• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Sthlm-Nicklas

Silver
2-Faktor
Den är ruggigt bra helt enkelt, rankar den väldigt högt. Kraftpaket i linje med Kouros och Davidoff EDT. Min flaska är en liten 30ml som jag köpte i en FB grupp, håller konstant utkik efter en större flaska till överkomligt pris.
Tack, det låter ju väldigt intressant! Bra betyg också.
Antar att båda dessa är legit? Ser bra ut.
:)


 

errare

Basic
2-Faktor
Haha. Det blir nog inget köp, även om flaskan var cool.
Låt fantasin flöda om vilken doft det gäller.
jtfg.png
daad.png

Rekommenderar att kika på SigmaWolf39’s profil och vilka parfymer som är på display!

Fragrantica kan vara vilt alltså 👍
 

S.L

Diamant
2-Faktor
Tack, det låter ju väldigt intressant! Bra betyg också.
Antar att båda dessa är legit? Ser bra ut.
:)


De verkar legit. Splash flaskor dock så vill man ha spray får man dekantera dem. Gjort så själv några gånger. Har du inte bråttom kan jag dra dig en liten dekant att testa först?
 

G.Clooney

Basic
Luca Turin hatar personer och marknadsföringstramset bakom vilket grumlar hans omdöme i fråga om vissa av parfymerna (som Roger ändå inte gjort).
Aoud är en sån. Körde den igår. Den är riktigt jävla bra.
Ja, haha, det är inget som går en förbi, hans bias. Känns som att han baserar mkt av hans åsikter efter att ha tittat på prislappen först. Hade Roja sålts för 25% av priset hade de säkert varit "fantastiska dofter".
 

G.Clooney

Basic
EMD. Milt rökig, tydlig "birch tar". Behagligt läder, inte riktigt likt TF's läderackord heller, vilket är positivt ur ett omväxlingsperspektiv. Saffransnoten håller sig på sin kant och delar bara med sig av sina positiva egenskaper. Förfärlig not annars. Landar i en mjuk benzoin. Ouden är ganska frånvarande. Bra skit på det hela taget.
IMG_20240327_132120.jpg

 

Lidas78

Basic
2-Faktor
EMD. Milt rökig, tydlig "birch tar". Behagligt läder, inte riktigt likt TF's läderackord heller, vilket är positivt ur ett omväxlingsperspektiv. Saffransnoten håller sig på sin kant och delar bara med sig av sina positiva egenskaper. Förfärlig not annars. Landar i en mjuk benzoin. Ouden är ganska frånvarande. Bra skit på det hela taget.
IMG_20240327_132120.jpg

Jag har generellt också svårt för saffran…
 
Topp