Dagens. (från sample). Riktigt bra, otroligt smooooth. Är det Orris som gör det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns där någon röd tråd i hur Roger använder olika färger i blingblinget på korkarna på Rojas flaskor? Svarta, vita, lila, guldiga osv osv...? Eller det är lite från fall till fall?
Hur pass hög man är på sig själv för stunden...?Tror beroende på berusningsnivå...
Tack! Finns en till 100ml flaska (Nüwa) i hushållet men den verkar ha adopterats av hustrun.Wow, vilken lineup!
Tack! Finns en till 100ml flaska (Nüwa) i hushållet men den verkar ha adopterats av hustrun.
Förhoppningsvis även en Harrods PPH i en snar framtid.
Om den där jävla Tjabo kommer hem nån jäkla gång....
Goat-doften!Dagens. (från sample). Riktigt bra, otroligt smooooth. Är det Orris som gör det?
Förresten. Har 3 paket med massa parfymer som suttit fast i postnords tullbehandling i över 3 veckor (Köpt från US & UK, lol). Någon mer som upplevt samma seghet på sistone?
Jag har väntat på paket från UK i över 1 månad nu, kom till Sverige och svenska tullen i slutet på februari.Förresten. Har 3 paket med massa parfymer som suttit fast i postnords tullbehandling i över 3 veckor (Köpt från US & UK, lol). Någon mer som upplevt samma seghet på sistone?
Betyder detta att Diaghilev är bäst av alla Rojan enligt dig?
Njae, jag har nog ingen statisk #1. Det varierar beroende på dagsform, situation, väder etc. När jag tog den bilden så tog jag en med respektive doft på topp för att använda allteftersom (jag tar inte bilder varje dag utan tar ett gäng på en gång för senare bruk). Men tvingas jag ranka så hamnar den absolut i toppskiktet, ffa för den svalare delen av året och för helgbruk (är lite rädd/feg för att den kan bli lite för mycket på jobbet).Betyder detta att Diaghilev är bäst av alla Rojan enligt dig?
Saknar själv Diaghileven, men har alltid velat införskaffa den. Den är ju helt ljuvlig.
Alltid när man har varit nära att beställa den, så har jag alltid hittat andra hål att stoppa pengarna i...
Host host.... Dior Privee... Chanel L-E... Å allt annat som är skanky/barnyard upphöjt till 100
Ja, den och Davidoff - Davidoff (men den vet du ju redan).Är det den jag villhöver?
Ja, den och Davidoff - Davidoff (men den vet du ju redan).
oh my god this perfume makes me feel dirty. i was so ashamed to smell like this, my face turned red and i couldn't go 10 minutes before trying to wash it off. i was terribly insecure that other people could smell it on me and thought i had just done something sexual, that they could smell me through my clothes. this is the smell of the aftermath of dirty sex. a uti. or the smell of your sweat and body chemistry mixing with someone else. at first it smelled pretty, reminded me of the perfume oils i smelled at a religious conference i went to once, until it settled into my skin. it's still pretty, in like, a sick way. not like some other perfumes like this i've smelled. it still has some complexity. i think i like it, but i could really never ever wear it. unless i'm feeling masochistic.
Men snyggt! Blev sugen när jag såg den, kul att du nöp den!Incoming:
Men snyggt! Blev sugen när jag såg den, kul att du nöp den!
Låter ju som en Nice sommardoft.Minns inte att vi flaggat för denna nya doft ur Xerjoffs Casamorati kollektion?
Minns inte att vi flaggat för denna nya doft ur Xerjoffs Casamorati kollektion?
Minns inte att vi flaggat för denna nya doft ur Xerjoffs Casamorati kollektion?