Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur pass bra är den där? Jag gillar citrus-dofter…
Jag tycker den är rätt bra de flesta dagar. Ibland kan jag känna att den är lite ’meh’ men det är dagsformen kanske (och min förkärlek till aromatiska fougeres alt. kryddiga chypres). Jag tycker ALD Majmua är ganska lik men håller nog den snäppet högre personligen. Ångrar inte att jag har båda, Oceania är fin på dagen och när man vill ha lite mer djup men samma generella stil för kvällen så byter man till Al Majmua.Hur pass bra är den där? Jag gillar citrus-dofter…
Väl sammanfattat!Jag tycker den är rätt bra de flesta dagar. Ibland kan jag känna att den är lite ’meh’ men det är dagsformen kanske (och min förkärlek till aromatiska fougeres alt. kryddiga chypres). Jag tycker ALD Majmua är ganska lik men håller nog den snäppet högre personligen. Ångrar inte att jag har båda, Oceania är fin på dagen och när man vill ha lite mer djup men samma generella stil för kvällen så byter man till Al Majmua.
Tack för bra kommentar!Jag tycker den är rätt bra de flesta dagar. Ibland kan jag känna att den är lite ’meh’ men det är dagsformen kanske (och min förkärlek till aromatiska fougeres alt. kryddiga chypres). Jag tycker ALD Majmua är ganska lik men håller nog den snäppet högre personligen. Ångrar inte att jag har båda, Oceania är fin på dagen och när man vill ha lite mer djup men samma generella stil för kvällen så byter man till Al Majmua.
Jag tycker den är rätt bra de flesta dagar. Ibland kan jag känna att den är lite ’meh’ men det är dagsformen kanske (och min förkärlek till aromatiska fougeres alt. kryddiga chypres). Jag tycker ALD Majmua är ganska lik men håller nog den snäppet högre personligen. Ångrar inte att jag har båda, Oceania är fin på dagen och när man vill ha lite mer djup men samma generella stil för kvällen så byter man till Al Majmua.
Jag är lite förvånad över att de rankas som lika på Fraggans ”reminds me of” faktiskt, jag får inte den upplevelsen. Oceania är mer rak och enkelspårig med citrus i huvudrollen och som den stora stjärnan. Harrods är mer åt chypre hållet och mjukare, fylligare, djupare och ”mognare” (med citrus som mer av en statist/biroll). Tycker som sagt inte att de är så lika men nödgas jag ranka doft mot doft så är det ett enkelt val för mig = Harrods.Hur tycker du Oceania förhåller sig till Harrod’s?
Kul!Intressant! Har inte provat alla men jag gillar dessa
Den är fan bra.
Har en splitt från dig sedan tidigare och 500kr är den då värdDen är fan bra.
Haussad? Kanske det men inte helt oförtjänt.
Jag har också en splitt från @S.L på den.Har en splitt från dig sedan tidigare och 500kr är den då värd
Den var som tur var nog begränsad till svenska köpare enbart, annars hade jag säkert varit med i den budgivningen. De där 30ml flaskorna är jäkligt praktiska att ha!Har en splitt från dig sedan tidigare och 500kr är den då värd