Intressanta noter. Stör mig dock på folk som recenserar utan att ha doftar på parfymen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressanta noter. Stör mig dock på folk som recenserar utan att ha doftar på parfymen.
Den första TF sen Dacke- fejden som ser lovande ut. Men prisnivån på TF är ju ett skämt nuförtiden. Medelbra ingredienser för ultralyx-priser.
Väldigt otippade förvärv för din del ändå måste jag säga! Kul. FF är rätt ball. Dock lockar dessvärre ingen av dem till flaskköp för egen del.Dagens nytillskott:
FF liknar inget annat jag haft, kommer ta ett tag att greppa den tror jag.
CT är varm, krämig, mjuk, rökig (lite tjärig)), animalisk läder med lite vintage vibbar.
Det var mer omständigheter/tillfället som gjorde så att dessa ramlade in, har inte jagat efter dem.Väldigt otippade förvärv för din del ändå måste jag säga! Kul. FF är rätt ball. Dock lockar dessvärre ingen av dem till flaskköp för egen del.
Båda fina dofter men AT var lite för söt för min del och här hemma så har hustrun övertagit vårdnaden av Kaleidoscope.Ser fram emot att testa mer från huset! På listan har jag Ambre Tabac och Kaleidoscope
Båda fina dofter men AT var lite för söt för min del och här hemma så har hustrun övertagit vårdnaden av Kaleidoscope.
Jag älskar att du gör det!Det var mer omständigheter/tillfället som gjorde så att dessa ramlade in, har inte jagat efter dem.
Definitivt utanför mitt normala ”spann” men man måste prova att testa nåt nytt emellanåt, får se om de stannar.
Vad är på G in?DD:
Håller tummarna för att Postnord kommer med nya härliga dofter innan dagens slut.
UPS knackade precis på och levererade denna,Jag älskar att du gör det!
Vad är på G in?
Men så gött! Vill höra lite mer ingående tankar om den där, hur pass den skiljer sig från Mousse Illuminee.UPS knackade precis på och levererade denna,
Hade hoppats att dessa skulle dyka upp idag också men det verkar dröja ännu någon dag:
Men så gött! Vill höra lite mer ingående tankar om den där, hur pass den skiljer sig från Mousse Illuminee.
Grymt! @Tjabo tjatar på mig var och varannan dag om hur bra Casa & DF är så de vill jag också höra om sen!
Nu även dessa:Vad är på G in?
Snyggt! Hittade den här rackaren hos mormor i förra veckan när jag var dit på besök, har nog ett tag på nacken, oklart hur länge dockNu även dessa:
Nu får jag fan ge mig ett tag…
Nej, nu är du på perfekt nivåNu även dessa:
Nu får jag fan ge mig ett tag…
Nej, nu är du på perfekt nivå
Om det inte är paket påväg så är något fel.
DD: https://www.fragrantica.com/perfume/Daniel-Josier/Green-Leather-41734.html
Denna gillar jag
Tog inte en timme innan den blev adopterad av tjejen istället. Ser fram emot att testa mer från huset! På listan har jag Ambre Tabac och Kaleidoscope
AT var ju fin - men fan vad den brände på hudenBåda fina dofter men AT var lite för söt för min del och här hemma så har hustrun övertagit vårdnaden av Kaleidoscope.
De körde 50% på sweetie ocksåDunderpris!
50% på Aoud på NK.
8720kr innan.