Den finns dock inte i 30ml formatet, endast vanliga Mefisto.Mefisto gentiluomo är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den finns dock inte i 30ml formatet, endast vanliga Mefisto.Mefisto gentiluomo är bra.
Jag har en nästan full med full presentation till salu om någon är intresserad…Mefisto gentiluomo är bra.
2019 batch Aventus
Visste inte ens att det fanns en bok länk?Har du läst boken? Lätt den bästa parfymbok jag läst!
Visste inte ens att det fanns en bok länk?
Ljus är det mest kritiska för ett bra resultat tycker jag, naturligt ljus om möjligt. Sedan perspektiv/komposition. Jag kör med en iPhone 12 och brukar experimentera med lite olika inställningar. De senaste utomhusbilderna jag postat i tråden är tex tagna med vanliga kamera appen och porträttläget. Övning ger träning, på’t igen bara!Finns det någon gratisapp för bilder som ni använder när ni publicerar bilder här? Era bilder ser väldigt bra ut, men mina ser alltid ut som skräp. Eller brukar ni använda annan inställning på telefonen, typ porträtt eller annat format, ska man justera bildens storlek till någonting särskilt mått för bättre resultat?
Sedan kan det bero på äldre iPhone, fotokunskap och allmänt förstånd hos mig.
Märkligt att döpa en doft till ”superlätt” också.Fick denna i Chanelbutiken i MOS. Luktar inte lika gott som resterande parfymerna i linjen. Håller inte och presterar knappt. Dålig släpp av Chanel.
Jag har en 50 ml flaska med det mesta kvar till försäljning om det kan vara intressant? Full presentation…Vad har ni för åsikter kring TF Neroli Portofino Parfum? Vanliga Neroli Portofino (EdP) har knappast någon projektion att tala om. 4000kr för en TF-parfym på 50ml är dock ganska saftigt, även om prislappen inte är ovanlig för många andra dofter i tråden. Har som tur en rabattkod på 20% att utnyttja, så blir ett snäppet lägre pris i alla fall.
Jag har edp ska tilläggas…Jag har en 50 ml flaska med det mesta kvar till försäljning om det kan vara intressant? Full presentation…
Vad har ni för åsikter kring TF Neroli Portofino Parfum? Vanliga Neroli Portofino (EdP) har knappast någon projektion att tala om. 4000kr för en TF-parfym på 50ml är dock ganska saftigt, även om prislappen inte är ovanlig för många andra dofter i tråden. Har som tur en rabattkod på 20% att utnyttja, så blir ett snäppet lägre pris i alla fall.