Ska snart besöka Louis Vuitton butiken. Har tidigare sagt att jag är nöjd och inte tänkt köpa flera av deras parfymer, eftersom jag redan har införskaffat alla LVn som jag gillar:
Pur Oud, Matière Noire, Nouveau Monde, Ombre Nomade, Les Sables Roses, Nuit de Feu, Fleur du Désert, Myriad och Pacific Chill är dom som jag äger och som jag verkligen gillar. Alla är helt enkelt så jädra bra

Grymt bra kvalitet på allihopa IMHO
De som jag inte äger har jag bara sniffat lite snabbt på från LVs display ”doftkoppar”.
Ingen har jag egentligen fastnat för. Men då har jag inte heller gett dom någon riktig chans (på hud och väntat in drydownen)
Jag kan tillägga att jag har doftat på alla som finns hittills.
Är det t.ex. Imagination, Afternoon Swim och L’Immensité som jag ska testa på riktigt, eftersom det är dom som verkar vara dom mest populära från huset? Eller är det någon annan som ni tycker mera om?
Själv tycker jag att LV Lovers och City Of Stars ser mest intressanta ut när jag ser noterna. Men vad vet jag egentligen
Tänkte köra max 2st olika parfymer på vardera handled och sedan strosa vidare på stan ett tag för att sedan ta ett beslut på om det blir någon ny LV eller inte