• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
C7A31F91-EDB7-4AB1-943E-EB7279C5B3DD.jpeg

Du minns inte vilka jag råkade ta? 🤣
Haha, nej tyvärr 😁
Intressant timing att släppa den. Hade förväntat mig en ny pacific chill eller imagination den här tiden på året.

Tar emot att säga men jag överväger imagination faktiskt.
Jag tror att den kom ut i januari någon gång på vissa marknader!

Hehe, har de inte tillräckligt med basic freshies redan? 😁

Nooooooo, don’t do it! Drydown är i och för sig helt okej men njaaaa 😁

Intressant timing att släppa den. Hade förväntat mig en ny pacific chill eller imagination den här tiden på året.

Jag hade Imagination, sålde imagination, köpte imagination 😂

Den är en riktigt bra dumbreach som har en väldigt angenäm drydown. Sen upplever jag att man blir väldigt näsblind mot den men kläderna kan dofta imagination flera dagar.

Jag hade Imagination, sålde imagination, köpte imagination 😂

Den är en riktigt bra dumbreach som har en väldigt angenäm drydown. Sen upplever jag att man blir väldigt näsblind mot den men kläderna kan dofta imagination flera dagar.
Håller med ang både näsblind och att kläderna luktar i flera dagar…

Denna släpptes för ett par månader sedan. Var i Japan nyligen och norpade denna där för en bra peng som gick för strax över 3000kr istället för 4500kr här i Svedala.
Har varken Imagination eller L'immensité, men min nästa freshie från huset kommer bli City Of Stars. Helt otroligt fin faktist.

Tillbaka
Topp