Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den trendade här i tråden i somras. Har en flaska själv, grymt bra. Dock måste man duscha i den och gärna fylla på efter ett par timmar.Testade Dolce Gabbana Light Blue Forever på vägen hem idag och måste säga att jag tycker den är väldigt trevlig. Hur tycker ni den är?
Sneglade även på The One, någon som har använt den?
![]()
Jag verkar va en av de få som gillar den (och dessutom betydligt mer än Oud for Greatness). Första 10-15 är fantastiskt fräscha ingefära, bergamott sen har den ca 30min med väldigt tydlig lakrits (som tyvärr är lite too much, men det går över) där efter är den riktigt varm, mysig, trevlig vanilj, musk och en svag cannabis not (liknande black afgano men inte alls så overwhelming som BA) och fortfarande en liten hint av bergamott och lakrits.
Om man bedömer den som en egen doft och inte jämför med OFG (de är inte alls lika till annat än namnet) så är jag förvånad över att den inte hyllas mer, tycker den är skitbra!!
Har båda, de är riktigt riktigt fina. Två av mina designerfavoriterTestade Dolce Gabbana Light Blue Forever på vägen hem idag och måste säga att jag tycker den är väldigt trevlig. Hur tycker ni den är?
![]()
Blindköpte den och perfekt för de dagar man vill gå runt och lukta 100% grapefrukt.Testade Dolce Gabbana Light Blue Forever på vägen hem idag och måste säga att jag tycker den är väldigt trevlig. Hur tycker ni den är?
![]()
Fick nåt ryck och beställde Roja - Fetish.
Den enda av hans alster som Luca Turin inte tycker är dålig. Av 32 dofter Luca gör review på är den a den enda som får 3 stjärnor. Ingen får 4 eller 5.
Denna är en rejäl vattendelare och Rojas kanske svåraste doft. Vad säger tråden, vad tycker ni?
Har den endast på 7,5ml. Ingen jag sträcker mig efter jätteofta faktiskt, vet inte varför… Rökigt, kryddigt, animaliskt läder. Vad finns det inte att gilla?Fick nåt ryck och beställde Roja - Fetish.
Den enda av hans alster som Luca Turin inte tycker är dålig. Av 32 dofter Luca gör review på är den a den enda som får 3 stjärnor. Ingen får 4 eller 5.
Denna är en rejäl vattendelare och Rojas kanske svåraste doft. Vad säger tråden, vad tycker ni?
Kul att du gillade den!Jag fick ett prov av den från @Notorious Niklas och den är så ruskigt bra. Aldrig varit läders största fan men jösses!
U got PMNågon som har någon ml av Roja - Oligarch?
Kan köpa eller byta mot någon annan dekant jag har av Roja. Skicka PM
.
U got svarU got PM
Jag fick ett prov av den från @Notorious Niklas och den är så ruskigt bra. Aldrig varit läders största fan men jösses!
Har den endast på 7,5ml. Ingen jag sträcker mig efter jätteofta faktiskt, vet inte varför… Rökigt, kryddigt, animaliskt läder. Vad finns det inte att gilla?Kraftfull, högljudd men ändå så fint sammansatt! Den kräver dock sina tillfällen så det är väl lite därför. Bar den på kontoret i höstas och fick kommentaren: ”Har du varit vid kopiatorn?” - ”Ah, men det var kanske 30 min sedan, vadåra?” - ”Mm, jag kände det.”
![]()
AjjemenVäldigt nyfiken på: https://www.fragrantica.com/perfume/Guy-Laroche/Drakkar-Intense-71732.html
Jag är varken gammal gubbe eller ser ut som Vanheden, men Fougeres is the shit!![]()
Nice