• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Varit på resande fot i ett par veckor. USA närmare bestämt. Obegripligt att ett så trevligt folk kan rösta så uselt. Men skit i det nu. Jag hittade inte en enda parfym på semestern men beställde desto mer online.

Följande är incoming:

Tom ford - For men extreme (back up)

Lalique - Hommage á lhomme

No 11 Sacha de Henry Jacques

Henry Jacques - Dorilene

Pengaligons - cornubia (vintage)

Auphorie - Miyako

Loumari - Porthole

Dior - Eden roc

Jäkligt högt och lågt med andra ord! Och snart är parfymmässan. Tänkte fylla på med lite Prin och Jinx. Insåg att @S.L ligger på 240+ flaskor, @Stevo på 300. Vad @Notorious Niklas ligger på vågar jag inte ens gissa, i synnerhet vad avser värde på samlingen. Måste komma ifatt! 😁

Jag hade lätt nöjt mig med 100-150 flaskor om jag hade fått sålla bort de parfymer som jag inte inte bryr så mycket om och bara behållit de som jag älskar.
Man vill inte ens tänka på saken hur mycket pengar man har spenderat på parfymer som man inte direkt bryr sig om😲

• Like
Reactions: S.L
DD:
32E43BCB-E9B4-446E-A206-EDE4153D0112.jpeg

Tillbaka
Topp