Första intrycket är riktigt bra.Vad tycker du?
Förstår återkommande liknelser till Givenchy Insense men Globe drar mer traditionellt maskulint för mig iaf. Här balanseras blommorna ut med mer läder & trä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första intrycket är riktigt bra.Vad tycker du?
Oud & saffran (dödsmördarkombon) + durian = solklart kemiskt stridsmedel och brott mot Genèveprotokollet.
Härligt, kul att Hypnotique blev en fullträff, det ante mig!![]()
Lite nyinkommet:
Tre ruskigt bra parfymer för inga pengar alls. Den enda som va blindköp här var den första. Visade sig vara en fullträff. Grym aldehydisk chypre. För oss vintage-älskare (host host @S.L ) är det bra skit!
OZ är den första Creeden på länge som jag verkligen är sugen på att testa. Har inga high hopes, men den kanske är lika trevlig som Royal Oud.Testade Oud Zarian mot Royal Tobacco i helgen eftersom många påstår att de är lika. Håller inte med. Zarian upplever jag är sötare och mer ”lakrits” och frankincense. När den lugnat ned sig är den fortfarande lakritsframåt och väldigt behaglig och mjuk och krämig, medan Royal Tobacco, som också doftar väldigt gott, är vassare och mer tobak och rök. Trevligare dry down tycker jag, gillar den skarpt.
Flickvännen fullständigt älskar den så lutar åt köp för min delOZ är den första Creeden på länge som jag verkligen är sugen på att testa. Har inga high hopes, men den kanske är lika trevlig som Royal Oud.
Jag antar att Ouden knappast är märkbar i OZ, precis som i RO. Men den kanske är supertrevlig ändå![]()
Va inte Bourdon som gjorde Aventus. En av hans protegés däremot...DD:
![]()
Ett kapitel ur Pierre Bourdons ananas resa mot Aventusland?