Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Erolfa är ju trevlig och passar väl på kommandobryggan. 40 Knots tycker jag personligen inte har så mycket med det "marina" att göra utöver själva titeln.Ni som kan. Om man vill ha den där whitewater, yacht, ocean känslan. 40 knots är väl det närmaste jag kommit. Någon som har några bra rekommendationer. Något som sitter kvar.
Nån tipsade om Roja Parfums Oceania och Creed Erolfa. Någon som provat?
Minns denna som riktigt trevlig för det du eftersöker.Ni som kan. Om man vill ha den där whitewater, yacht, ocean känslan. 40 knots är väl det närmaste jag kommit. Någon som har några bra rekommendationer. Något som sitter kvar.
Nån tipsade om Roja Parfums Oceania och Creed Erolfa. Någon som provat?
Erolfa passade väl bäst på den lokala simhallen eller vad kom vi fram till förut?Erolfa är ju trevlig och passar väl på kommandobryggan. 40 Knots tycker jag personligen inte har så mycket med det "marina" att göra utöver själva titeln.
Om det är marint saltvatten du är ute efter så är "Profumum Roma - Acqua di Sale" en riktig höjdare. Den sitter som berget dessutom (till skillnad mot Erolfa).
Oh denna har du inte berättat om! Bra?DD:
![]()
![]()
Chypre Inferno by Nocturne
A popular limited perfume by Nocturne for women and men, released in 2023. The scent is chypreartig-floral. It is still in production. Compare Limitedwww.parfumo.com
Jag gillar den.Oh denna har du inte berättat om! Bra?
Vet att du vet men nu finns den på fraghan:Det är ett skämt va? Snälla säg att det är ett skämt....
EMD/KD:
![]()
Hinner med en andra doft idag efter lite trädgårdsarbete och efterföljande dusch. Denna har ett träffsäkert namn tycker jag, känns både klassisk och lite modern samtidigt. Påtagligt aldehydisk öppning, blommor och vad som måste vara en mossig bas. Unisex, mysig. Någon som testat andra dofter från detta hus? Detta är första bekantskapen för min del.