• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Vi kollar, finns intresse att vara med och vara aktiv i KS egna system för trav så PM till mig så bjuder jag in er!!
Kravet är att du varit aktiv på KS så inga nollpostare behöver slösa min tid!
Win big or go home är vårt motto, häng med på jakten på nya hägringar
IMG_20170915_073140.jpg
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Kommer gallra i laget för att kunna göra plats åt aktiva medlemmar så ni som berörs av detta har fram till torsdag kl 13 på er att köpa andel, sedan släpper vi in fler aktiva medlemmar till laget.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Vårt egna KS system fick 5 rätt då vi siktar på hög utdelning och inte som idag. Detta system gav knappa insatsen tillbaka.
Nu blir det en Macallan i glaset och nya tag väntar nästa vecka!
Screenshot_20171014-192507.png
 

wesly

Omega
Roligt att de blir mer trav på KS
Själv spelar jag inte så mycket men vi har 3 trav hästar varav 2 i aktiv träning..
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
KS egna system ligger ute där vi fäller 2 av 3 storfavoriter, går detta vägen vankas större utdelning.
Finns intresse för att spela reducerade system på två olika andelar men med gemensamma spikar ?
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Under dagen öppnar andelarna till KS system till helgen, nytt är att Anders skickar sina tankar och idéer till mig på lördagen, köpstopp flyttas därför fram till kl 15 på lördag, summering so far är 2st 7:eek:r, 1st 6:a och 3st 5:eek:r så vårt tänk är rätt, nu ska bara den sista pusselbiten stämma.
 
Topp