Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rockport har ju en serie skor som folk sprungit marathon med jag har dock inte provat dom, tror dom finns på NK alt Sealife i StockholmRiktigt snygga, danne10!
Ge gärna fler exempel på fina skor med gummisula. Jag har redan problem med knät så det är något som är värt att tänka på. Vilka affärer i Stockholm borde jag besöka om jag vill hitta liknande?
Jag älskar Clarks Wallabees. Tyvärr ganska låg kvalitet, men nästan otäckt behagliga. Bör bäras utan strumpor för den rätta funkiga känslan. De tillverkas även av irländska Padmore & Barnes, förhoppningsvis är de bättre.
Rizzo är ju inte direkt kvalitet - men de har fått för sig att de är lite halvpremium och tycker att deras skor ska kosta ca 2,000 kr. Vilka tomtar...
Okej, nu vill jag ha herrarnas tankar kring denna sko.
Tänk typ, gå på affären och handla mat. Med jeans mest troligt.
Hit eller shit?
Okej, nu vill jag ha herrarnas tankar kring denna sko.
Hit eller shit?
Crepesula ska du ha! Blir mjukt och skönt och finns i en mängd olika modeller. T.e.x:Riktigt snygga, danne10!
Ge gärna fler exempel på fina skor med gummisula. Jag har redan problem med knät så det är något som är värt att tänka på. Vilka affärer i Stockholm borde jag besöka om jag vill hitta liknande?
Tycker till skillnad från de flesta andra att detta skulle vara snyggt till framför allt jeans. Dock blir det väldigt dyrt för denna typ av sko. (£255.00 plus frakt från Herring Shoes). Finns en budgetvariant för £80.00 (inte lika snygg sula) på samma sida: http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=6917.
Har du inga brogues tycker jag dock att du ska satsa på ett per sådana framför denna skotyp.
Tackar dock för tipset om ett par Brogues, jag ska leta en sko som inte ser alltför extrem ut, men som ändå har en hög komfort (rätt kräsen på den fronten). Tackar.
Ja maken till sågning (övriga inlägg) har man sällan upplevt på KS.
Jag önskar bara att jag kunde få några andra tips istället för: "Nä fy fan vad fula, jag skulle inte ens göra upp eld med dom i kaminen även om det var -40 grader ute".
Tackar dock för tipset om ett par Brogues, jag ska leta en sko som inte ser alltför extrem ut, men som ändå har en hög komfort (rätt kräsen på den fronten). Tackar.
Shit...Okej, nu vill jag ha herrarnas tankar kring denna sko.
Hit eller shit?
Dessa kör jag med till vardags, passar till både kostym som jeans och t-shirt. På sommaren blir de lite väl varma dock, så klart. Då blir det bruges eller seglardojjor.
Vettifan alltså.
Ser ut som clownskor eller någon form av renskötarskor.
Haha, va fan, kryp tillbaka under stenen du kom ifrån
Fast det kanske ligger nått i det.. Jag är ju född i Jokkmokk och bor i renhelvetesland (Jämtland) så det kanske är därför jag gillar dem, renskötarskor
Nu börjar det likna nåt
Är ingen finsmakare när det kommet till skor men dom första med armband aom snören funkar kanske om man är youngster.
Pajar tråden med att tipsa om något från UK men dessa släpps imorgon och jag tokdiggar dem.. Alla dudes här med armband bör också digga dem när dem ser snörena ca. 1250kr
footpatrol.co.uk