Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har tidigare varit negativt inställd till läder på dykare men har har du hittat en väldigt smakfull presentation. Uret, färgen och den matta ytan på lädret ger mig känsla av smakfull lyx. Snyggt!Badade sista gången från båten den 19/9. Sen åkte andra band på mina bägge dykare. Inget fel i det. Omväxling är trevligt. Är man för kategorisk får man bara tråkigt.
SPB147, i den nya serien 143 osv som kom i vårHar tidigare varit negativt inställd till läder på dykare men har har du hittat en väldigt smakfull presentation. Uret, färgen och den matta ytan på lädret ger mig känsla av smakfull lyx. Snyggt!
Vilken modell på Seikon är det för övrigt?
Vintage sub, brunt läderSkall det vara snart eller brunt länder på en sub? Vad anser ni? Eller är det helt fel med skinn på en sub?
Gissa!Din favorittråd? @Deskdiversthlm
Haha! Bara att dra igång motorsågen
Enda gången läder funkar på ”dykare”, den är riktigt fin!