Landeweiser
Basic
Byta min 116200 mot en Sub och en äldre DJ till att börja med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde vi hade en egen avdelning för köpes och säljes annonserMålet är att köpa en Explorer 1016 (i nödfall blir det en 14270)
Letar även efter (nån som har till salu?):
60/70 tals Seamaster day-date med glittrig tavla (blir perfekt kompis till Datejusten).
Longines Admiral 5 Star dykare
Skulle vilja ha men får nog vänta:
Rolex 5513 1680
Seamaster 165.024
Kommer sälja: Skx007
Säljes troligen: Breitling Kronometer Stockholm kronograf
+ några billigare vintage klockor som inte används
Vill försöka streamlina till att endast ha klockor jag verkligen vill använda. (Vilket säker istället slutar med nya tradera "fynd" som bara blir liggandes)
Jag hoppas kunna köpa min första premiumklocka i år. Vad? Vet inte än..
Jag skulle vilja ha en schysst gmt, en dykare, nåt dressvintage och så mycket mer, men det får ta den tid det tar..
Det blev en 116600!Jag ska köpa min första finklocka, och det blir en Rolex!
Jag har inte bestämt exakt vilken än - men antingen 116600, 116610LN eller 114060.
Helt rätt! Hinner du inte med en till under 2017![]()
Det blev en 116600!
Nu får jag börja fundera på 2018...
Hehe, det gör jag nog men frågan är om jag hinner jobba in pengarna...Helt rätt! Hinner du inte med en till under 2017?
Snyggt!
1. Inte köpa fler defekta ur
2. ...
...
Fylleköp?Så var det löftet brutet, storstilat och mögligt...
Förbannade jävla Ebay!!!![]()
Nope... bara trigger happy...Fylleköp?
Visst fan, du håller dig lugn på den fronten!Nope... bara trigger happy...
En taskigt relumad tysk tank från 40-talet...Visst fan, du håller dig lugn på den fronten!
Vad blev det för mögel då?