Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra tänktSäger inget om inköp men ska fortsätta vårda de klockor jag har; fixa band, originalspänne och serva.
Sen ska jag försöka titta mer på mina klockor IRL (än andras klockor på skärmen).
Jag kör på samma löfte som förra året. Dessutom ska jag jaga fatt i en årsklocka tänkte jag, en kvarts Seiko var tanken. Så om nån sitter på en Silverwave eller 2620-tank från -78 så hojta till.Jag lovar att söka med ljus och lykta efter allt med de här boettformerna! Gotta catch ’em all![]()
![]()
Så om nån sitter på en Sinn 809, 810 eller en Precista 88 så hojta eller skicka PM…
Det är noterat.Enda löftet är väl att försöka ge mig på owg sen i mars.
Enda löftet är väl att försöka ge mig på owg sen i mars.
En anmäld alltså, härligt!Det är noterat.
Count me in, har aldrig vågat innanEn anmäld alltså, härligt!![]()
Haha underbart!Count me in, har aldrig vågat innan![]()
HahaDin definition på ”direkt efteråt…”, tack
Vi noterar och håller kollHahaHelst inte sälja alls, men inte innan midsommar blir "löftet"
Shit, no return, svart på vitt, men owg är väl en per kategori så att säg: kvarts, automat, manuell, gmt, chrono osv
Jag kan lova att jag INTE kommer utöka samlingen med ytterligare 50 G-shocks![]()
Jag citerar mitt nyårslöfte inför -22 och kör samma i år..
Tror att jag lyckades hålla det 2022 (Kanske)
Och vad innebär OWG?
OWGM är en utmaning där du använder en och samma klocka hela Mars månad.Och vad innebär OWG?
Är inte det tråkigt?OWGM är en utmaning där du använder en och samma klocka hela Mars månad.
Med diverse kul utlottningar och annat galet
OWG – One Watch Guy – #OWGMarch
www.owgmarch.com
Tråkigt? Allt är relativtÄr inte det tråkigt?
Fuskar man om man bär två, en hela mars och en byter man dagligen?
Ett gammalt köp där säljaren lämnade ett senare omdöme.Tur det inte är nytt år riktigt än.
![]()