Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du på detta själv , kanske GS men speedy keeperKanske ska försöka mig på det här igen ändå..
Löftet inför 2023 blir att inte köpa en speedy. Lovade ju samma inför 2022 och det gick ju allt annat än bra. Sedan ska jag testa något annat märke, typ Grand Seiko.
Om jag ändå skaffar en speedy får det allt bli en keeper!
Dessa keepers genom årenKanske ska försöka mig på det här igen ändå..
Löftet inför 2023 blir att inte köpa en speedy. Lovade ju samma inför 2022 och det gick ju allt annat än bra. Sedan ska jag testa något annat märke, typ Grand Seiko.
Om jag ändå skaffar en speedy får det allt bli en keeper!
Tyckte ändå att det var mer rimligt än att lova mindre flippandeTror du på detta själv , kanske GS men speedy keeper
Haha alla klockor är det en möjlig keeper!Dessa keepers genom åren
Kör vetja!
Du är i goda händer sen om löftet bryts
Snyggt. Inne på samma, lutar mest mot IWC just nu.Mitt mål är att hitta en årsklocka för att behålla. Gärna en Rolex, Cartier eller IWC.
Hann med att köpa en sista keeper för året härTyckte ändå att det var mer rimligt än att lova mindre flippande
Haha alla klockor är det en möjlig keeper!
En av dessa ska få följa med hem under 2023. Ju tidigare på året desto bättre
Inget att revidera. Det som finns kvar att införskaffa är en grönUppdaterar min egen post: Får revidera löftet för 2023 då denna blev inköpt 2022
Rätt valSnyggt. Inne på samma, lutar mest mot IWC just nu.
Grattis grattis , mucho snygg, får du köpa gröningen 23, på läder så har du bra kombo o kan byta band emellanUppdaterar min egen post: Får revidera löftet för 2023 då denna blev inköpt 2022
Najs Kul köp!! Jag har också varit sugen på en Bamford GMT. Senast i förrgår satt jag och surfade runt där på hemsidan och dreglade. Ser riktigt bra ut imho och dimensionerna ser ut att vara spot on Nu måste vi sammanstråla på en gtg eller liknande när du fått den så jag får testa irl.Villhöver lägga till en notis i löftesprotokollet att en Bamford GMT och en Casioak är betalda och på väg innan nyår så det inte uppstår förvirring under 2023
Fick panik när jag insåg vidden av mitt löfte och att 2023 kan bli ett jäkligt torrt år annars
Ja den gula kändes som en kul och annorlunda färgklick.Najs Kul köp!! Jag har också varit sugen på en Bamford GMT. Senast i förrgår satt jag och surfade runt där på hemsidan och dreglade. Ser riktigt bra ut imho och dimensionerna ser ut att vara spot on Nu måste vi sammanstråla på en gtg eller liknande när du fått den så jag får testa irl.
Alltså din spegelbild…?Jag lovar att det enda klockköpet under 2023 blir till min bättre hälft!
Hahaha , ja man vet ju aldrig förstås....Alltså din spegelbild…?
Köpa fler klockor - CHECK!Brukar inte ge nyårslöften men ok då:
- läsa mer på Klocksnack
- förkovra mig rent allmänt om klockor
- köpa fler klockor
- fortsätta byta buren klocka varje dag
- njuta mer av livet
Fyfaaan va snygga!! Wow!En av dessa ska få följa med hem under 2023. Ju tidigare på året desto bättre
Se första sidan, tänker mig ett mål på 30 klockor i månaden. En flipp om dagen är bra för magen (eller?)@Limeee vi alla undrar ju om dina löften gällande flipperi? Starkt 23?