Blev ju kanon. Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Day-Date har Presidentlänk, Datejust har jubilelänk....Stort tack för denna tråd! Riktigt schysst och användbar information för många som vill fixa sina länkar. Drömmer om en daydate på jubileum och dom verkar ju kunna bli rassliga med åren skitfint resultat!
Så sant som det var sagt :-DDay-Date har Presidentlänk, Datejust har jubilelänk....
Den hade jag inte renoverat, men jag gillar ju rassel .....Här är min slitna men sköna länk
Framtida annonstext: "Kommer på en skönt stretchad oysterlänk"Här är min slitna men sköna länk
Har inte pengar till det just nu. Börjar därför inbilla mig att länken är hyfsat OK som den är.Riktigt grymt resultat. YM kan sina grejor. Då väntar jag med spänning på att @yonsson ska testa företaget i UK så vi kan jämföra.
Varför?Day-Date har Presidentlänk, Datejust har jubilelänk....
Du skulle hojtat till innan jag skickade den till HongkongSugen jag blev på en härligt stretchad länk efter denna tråd
Kul att den blev så fin! Jag är så korkad så jag tyckte det var ganska dyrt först, men så sa någon Hongkong dollar och plötsligt var det riktigt prisvärt
Tyvärr var det i Us dollar...Kul att den blev så fin! Jag är så korkad så jag tyckte det var ganska dyrt först, men så sa någon Hongkong dollar och plötsligt var det riktigt prisvärt
Tack för att du delade med dig!
Kollade med Bergströms vad en ändlänk kostar (en
av mina är i stål) - 1800kr styck.....