Yes det kommer
För den storleken så är en FVP inga problem. För vårat hus med BVP och golvvärme trots hål i väggarna så ligger riktigt bra vad gäller uppvärmningskostnader trots 22+ grader året om. BVP kan vara att tänka på ändå exv om ni skall ha uppvärmt garage, pool etc...
För den storleken så är en FVP inga problem. För vårat hus med BVP och golvvärme trots hål i väggarna så ligger riktigt bra vad gäller uppvärmningskostnader trots 22+ grader året om. BVP kan vara att tänka på ändå exv om ni skall ha uppvärmt garage, pool etc...
Tack, det känns bra! Nej tomten i sig är inte knuten till någon, men vi har sonderat terrängen bland hustillverkare och det landar på Fiskarhedenvillan, jag känner till en del av de byggare de använder sig av och det är bra folk, sedan kan man bygga lite hur man vill då det är lösvirke.
Tack! Ja jag har förstått att det kan bli så, vi ska kolla. Man sitter med planritningar och skissar för sig själv i huvudet hela tiden känns det som.
Haha har du den nerpräntad och vill dela med dig så tar jag gärna ett ex
Vi siktar på runt 130-150kvm, 1-plan, 3 sovrum, sadeltak med runt 30 graders lutning (kommunens krav).