Såhär till våren/sommaren hade det vart schyst med ett par solglasögon lämpat för löpning. Någon som testat?
Jag kör Goodr bara för att ha något billigt som man inte behöver vara så rädd om.
Polariserade och sitter bra trots svett etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såhär till våren/sommaren hade det vart schyst med ett par solglasögon lämpat för löpning. Någon som testat?
Snyggt, skall spana in!Jag kör Goodr bara för att ha något billigt som man inte behöver vara så rädd om.
Jag har ett par äldre Rudy Project, lätta, polariserade och klarar svett och studsar med bravur. Kan varmt rekommendera dem, de går dock under epitetet ”snabba glasögon”.Såhär till våren/sommaren hade det vart schyst med ett par solglasögon lämpat för löpning. Någon som testat?
Springer med Nividas Vienna. Mest för att dom sitter så otroligt skönt på mig.Såhär till våren/sommaren hade det vart schyst med ett par solglasögon lämpat för löpning. Någon som testat?
Vart lite inne på ett par från District Vision som ligger i linje med den modellen. Klart man vill ha ett par lätta och snabba glasögonJag har ett par äldre Rudy Project, lätta, polariserade och klarar svett och studsar med bravur. Kan varmt rekommendera dem, de går dock under epitetet ”snabba glasögon”.
Har själv haft problem med det där och fick råd av sjukgymnast att träna upp småmuskler i höften. Det som i slutändan löste det var 5x30sek stretch av bak- och framsida lår om dagen i ett par veckor. Säger inte att det löser det för dig, men det löste biffen för mig iallafall och är rätt lätt att testa om inte annat...Läst om hopparknä och det var ingen kul läsning. Asmånga som har problem flera år och dessutom att det kommer tillbaka. Tog udden av mig helt. Det är nog typiskt när man precis fått hjälp att ens kunna springa på ett bra sätt.
Jag Kör väl safe med promenader och rehab 2 månader just in case. Min lycka och möjlighet är nog att jag började bromsa direkt med löpningen. Många löpare verkar ha kört på när det ”bara känts lite”. Sen är det uppförsbacke i år...
Jävla röv också!
Stretch körs!Har själv haft problem med det där och fick råd av sjukgymnast att träna upp småmuskler i höften. Det som i slutändan löste det var 5x30sek stretch av bak- och framsida lår om dagen i ett par veckor. Säger inte att det löser det för dig, men det löste biffen för mig iallafall och är rätt lätt att testa om inte annat...
Bästa glasögonen jag har haft var ett par billiga rajbankopior. Satt bra och gjorde jobbet. Löstes upp av svetten men kostade 100krSåhär till våren/sommaren hade det vart schyst med ett par solglasögon lämpat för löpning. Någon som testat?
Jag kör Goodr bara för att ha något billigt som man inte behöver vara så rädd om.
Jag har ett par äldre Rudy Project, lätta, polariserade och klarar svett och studsar med bravur. Kan varmt rekommendera dem, de går dock under epitetet ”snabba glasögon”.
Springer med Nividas Vienna. Mest för att dom sitter så otroligt skönt på mig.
Blev ett par från Nike i modell Tailwind. Återkommer med recensionBästa glasögonen jag har haft var ett par billiga rajbankopior. Satt bra och gjorde jobbet. Löstes upp av svetten men kostade 100kr![]()
Haft flera par Bliz. Skippa dem. De är för spröda och går sönder. Letar också efter vettiga modeller.Såhär till våren/sommaren hade det vart schyst med ett par solglasögon lämpat för löpning. Någon som testat?
Säger ju det!!!För mig som tidigare bara matat landsväg är terräng verkligen en nyfunnen passion. Sinnessjukt roligt. Och jobbigare än allt annat jag testat.
![]()
Krya och hoppas du repar dig snabbt!Covid i en vecka nu, satan vad man längtar efter snöra på dessa!stay safe!
![]()
Aj fan, min största skräck att få långvarigt efterspel från covid.Covid i en vecka nu, satan vad man längtar efter snöra på dessa!stay safe!
![]()
Krya!Covid i en vecka nu, satan vad man längtar efter snöra på dessa!stay safe!
![]()
Piss...... du är snart i dem igen.....krya......Covid i en vecka nu, satan vad man längtar efter snöra på dessa!stay safe!
![]()
Tempot ser bra ut. Själv har jag inte kunnat springa efter Coronan. Inne i tredje veckan sen man testade positivt.Första passet efter coronan, segt, dålig andning men ack så välbehövligt!!
![]()
![]()
Ja det slår i helt olika grupper av befolkningen, första passet blev ca efter 2,5v , jag har mest varit trött som få, snörvlig o ont i huvudet.. krya på dig!Tempot ser bra ut. Själv har jag inte kunnat springa efter Coronan. Inne i tredje veckan sen man testade positivt.
Slog lite hårt på mig. Räcker att jag går upp i trappor så blir jag andfådd och hostar till direkt och ändå tränade jag 4-5 gånger i veckan.
Härligt, skönt att va igång igen!!Första passet efter coronan, segt, dålig andning men ack så välbehövligt!!
![]()
![]()
De finns i 3 modellerHärligt, skönt att va igång igen!!
Vad tror du om dessa, är inte de en snikvariant av din modell?
![]()
![]()
Det är dem jag sprang med idag, de är trevliga när man vill ta det lite mer lugnt. Men gudarnas skor Är endorphin speedHärligt, skönt att va igång igen!!
Vad tror du om dessa, är inte de en snikvariant av din modell?
![]()
![]()