• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Nån som jobbar med nån schysst coach i stockholmsområdet och kan rekommendera denne? Försöker hitta rätt balans i träning / vila med ny vardag som innebär långa arbetstimmar, mycket resande och en viss vilja att fortsätta njuta av helglivet.

Siktet är BQ:a på CpH Maraton:)
Finns det någon lista att gå efter? Gällande BQ?
(A person has BQ'd when they have run a qualifying race at or better than the “qualifying standard” associated with their gender and age group. Fick googla uttrycket)

Finns det någon lista att gå efter? Gällande BQ?
(A person has BQ'd when they have run a qualifying race at or better than the “qualifying standard” associated with their gender and age group. Fick googla uttrycket)
Tror det är sub 2.55 i min ålder, men är det många under 2.55 blir det dem som är ”bäst under” tills de fyller kvoten om jag fattar det rätt:)

Spännande att se vad 4 veckor på Zanzibar gör för löpningen. Har snittat ca 75-80 km/vecka.
Man säger väl att värmeträning är the poor mans altitude? :)
IMG_5218.jpeg

Bilagor

• IMG_4981.jpeg
    IMG_4981.jpeg
    250.7 KB · Visningar: 1
Spännande att se vad 4 veckor på Zanzibar gör för löpningen. Har snittat ca 75-80 km/vecka.
Man säger väl att värmeträning är the poor mans altitude? :)
IMG_5218.jpeg
Åker hem från Thailand imorgon. Kan säga att min standard halvlätta runda på 14km jag brukar köra hemma var bland det värsta jag har gjort 😅

Tillbaka
Topp