Då har du ett skäl att springa nästa år!
Grym tid anser jag btw.
/j
Jo, blir ju så, ingen avkoppling nästa säsong heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då har du ett skäl att springa nästa år!
Grym tid anser jag btw.
/j
Jag sprang, men är fruktansvärt missnöjd med min tid så tänker inte ange den, Sofia kyrka tog knäcken på mig då jag la upp tempot helt fel där eftersom jag villa komma bort från all trafikNågon som sprang Midnattsloppet? Jag klockade in på 46.30, godkänt men inte mer. Hoppas på runt 42 nästa år.
Känner igen det där... Sprang ett längre pass i prattempo (nåja) med hustrun bredvid på cykel (!). Gav oss en stund utan barnen innan middag. Pratade om det där då, att det ska kännas kul att träna. Har många funderingar på ultradistanser, men har svårt att få till tid för volymträning... Kanske vara nöjd med distanser upp till halvmaraton på såväl landsväg som stig... och att ha kul.Det jobbiga när jag väl anmält mig och satt upp mål är ju att träningen övergår från att vara enbart kul till att pressa sig aphårt för att klara det man utsatt sig för att göra. Körde marathon två år sedan och klassikern förra året och har haft typ ett år för att komma tillbaka till att träna enbart för att jag tycker det är kul utan att stirra mig blind på tider (vilket lätt händer mig).
Det där är en riktigt bra tid! Undrar förresten hur det gick för easy riderSiktade på under 40 för första gången, fick sluttid 40.01retsamt som tusan men ändå mkt nöjd!
Siktade på under 40 för första gången, fick sluttid 40.01retsamt som tusan men ändå mkt nöjd!
Springer möjligtvis lidingöloppet först 2015.Hur många klocksnackare kommer man träffa på Lidingöloppet? Kan tänka mig det är endel som ska springa.![]()
Grymt, en hel sekund alltså. Svårplanerat.Grym tid! Siktade också på under 40. Sluttid, 39.59, onödigt med stora marginaler...Startade i lite för högt tempo, runt 3.40/km, vilket var onödigt snabbt.
![]()
Grym tid! Siktade också på under 40. Sluttid, 39.59, onödigt med stora marginaler...Startade i lite för högt tempo, runt 3.40/km, vilket var onödigt snabbt.
![]()
Grym tid! Siktade också på under 40. Sluttid, 39.59, onödigt med stora marginaler...Startade i lite för högt tempo, runt 3.40/km, vilket var onödigt snabbt.
![]()
Jag sprang, men är fruktansvärt missnöjd med min tid så tänker inte ange den, Sofia kyrka tog knäcken på mig då jag la upp tempot helt fel där eftersom jag villa komma bort från all trafik![]()
btw 9 placeringar ifrån varandra var rätt sjukt![]()
Känner igen det där... Sprang ett längre pass i prattempo (nåja) med hustrun bredvid på cykel (!). Gav oss en stund utan barnen innan middag. Pratade om det där då, att det ska kännas kul att träna. Har många funderingar på ultradistanser, men har svårt att få till tid för volymträning... Kanske vara nöjd med distanser upp till halvmaraton på såväl landsväg som stig... och att ha kul.
A
![]()
Min övertygelse är att kroppen ska stå för dämpningen och inte skorna. När man sprungit ett tag med barfotaskor så stärker man muskler och senor i fötterna och även i benen.Men så långt? Har också sprungit flera år i minimalistskor, men kommit fram till att dämpning ändå är överlägset.
Någon som sprungit bellmansstaffetten i år?
Själv lyckades jag persa 5km i onsdags genom att älga mig igenom med mina 85kg på 20:14, nu har jag tyvärr fått upp tanken med att gå sub 20kul lopp! Nästa år ks-lag? Af Sjodahl på sista sträckan?
Härligt! Bra jobbat! Då är du given i ks laget nästa årBra jobbat! Jag sprang mitt första lopp någonsin och snubblade fram på 28:18. Sist jag sprang på tid var i lumpen... Så nu ska det kapas minuter till nästa år!
Bra tid, tycker jag. Grattis!Mitt första riktiga lopp,halvmaran, avklarad! Klockade in på 1:40:33 lite snöpligt att jag inte gick under 40 men nästa år![]()
PontusW slänger upp en bild på en nyköpt Milgauss, och tråden låses efter 12 inlägg pga regelbrott. Löpning däremot kan diskuteras hur länge som helst.