ScubaKing
Guld
För att få den medicinen måste du först få ADHD diagnos, men visst kan jag berätta vad den heter: Concerta !
Jag har ADHD-Deluxe
Seriöst, blir man inte bakis på den medicinen, eller är det bara du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att få den medicinen måste du först få ADHD diagnos, men visst kan jag berätta vad den heter: Concerta !
Jag vet faktiskt inte, jag bara märkte helt plötsligt för ett par år sedan att jag inte längre blev bakfull. Jag funderade mycket över hur det kunde komma sig, och började därför nysta upp förändringar i mitt liv "baklänges" i tiden.Jag har ADHD-DeluxeConcerta it is and Concerta it shall be!
Seriöst, blir man inte bakis på den medicinen, eller är det bara du?
@AdamST mår bra där uppe, nyss trodde han att subben var borta. Men den är hittad och han kan fortsätta att snarka.Goooood morgon!
Upp å hoppa med er! Det är dags att stämpla in. Ser ut som ni hade en härlig kväll igår men nu är det dags att städa söderlyan, diska, bära ut tomglas, damsuga och (om det inte redan är gjort) byta till vinterdäck på bilen.
Sen ska ni väl ut på stan och julklappsshoppa med tung skalle också?!![]()
Så upp ur sängen @AdamST!![]()
Jävlar, tur jag inte sover där går i sömnen hade slagit ihjäl mig. Fördel dig kunnat ta min Citizen@AdamST mår bra där uppe, nyss trodde han att subben var borta. Men den är hittad och han kan fortsätta att snarka.
![]()
Jag har ett helt lager med concerta, dock har de gått ut för länge sen. Blev diagnostiserad med adhd för lite mer än 15 år sen, men medicinen funkade inte och det glömdes bortFör att få den medicinen måste du först få ADHD diagnos, men visst kan jag berätta vad den heter: Concerta !
Skyller på posten, det är påvägFör lite vintage på dagens ungdom![]()
gamla klockor e för gamla gubbarFör lite vintage på dagens ungdom![]()
OT: KS-torget köp och sälj.Jag har ett helt lager med concerta, dock har de gått ut för länge sen. Blev diagnostiserad med adhd för lite mer än 15 år sen, men medicinen funkade inte och det glömdes bort![]()
BBBRUDARDet fortsätter!
![]()
Bara uppvärmning igår. Idag händer det!BBBRUDAR
Jag blir fan också paranoid över att mina klockor är borta efter en utekväll. Går upp, kollar och går om lägger mig igen när jag hittar skiten.@AdamST mår bra där uppe, nyss trodde han att subben var borta. Men den är hittad och han kan fortsätta att snarka.
![]()
Men till det gäller att komma ihåg vilken av alla ens klockor man hade med sig ut till en börjanJag blir fan också paranoid över att mina klockor är borta efter en utekväll. Går upp, kollar och går om lägger mig igen när jag hittar skiten.
Tricket är att inte ta av sig klockan har jag märkt.
Luciatåget på besök.....BBBRUDAR