Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen så bra & snyggt! GrattisJapp, fick mig lite tid över medans ungarna spelar pingpong och sambon lagar mat.
Ytterst smidigt att justera länken. Dock kunde man vända länkdelarna fel vilket man också gjorde. Har iofs bara burit klockan med länk i 10 minuter, men satan så skön! Var orolig över att microjustering saknas, och hade jag inte haft en förbaskad tur att länken satt som en smäck, så hade man saknat det och/eller halvlänkar!
Grymt vackert med den länken. Verkar vara exemplarisk passform.Japp, fick mig lite tid över medans ungarna spelar pingpong och sambon lagar mat.
Ytterst smidigt att justera länken. Dock kunde man vända länkdelarna fel vilket man också gjorde. Har iofs bara burit klockan med länk i 10 minuter, men satan så skön! Var orolig över att microjustering saknas, och hade jag inte haft en förbaskad tur att länken satt som en smäck, så hade man saknat det och/eller halvlänkar!
Jösses-det där känns som ett kvalitetsbygge!Japp, fick mig lite tid över medans ungarna spelar pingpong och sambon lagar mat.
Hur ser låset ut och hur känns det?Japp, fick mig lite tid över medans ungarna spelar pingpong och sambon lagar mat.
Ser ut att vara fabriksmonterat på armen.Låset sitter stenhårt! Hoppas det mjuknar inom snar framtid.
Mycket informativ video med många välkomna svar. Tack för att du tipsar om dessa.
DK30 = NO NONSENSE WATCH.Mycket informativ video med många välkomna svar. Tack för att du tipsar om dessa.
Hade jag inte en Sxxx 856B redan som är min beater nu hade just nämnda DK30 på länk varit högst på listan!DK30 = NO NONSENSE WATCH.
Gillas skarpt.
Fast, skyltfönster på baksidan är lite nonsens egentligen, tycker jag i alla fall, men jag förstår varför de har det...DK30 = NO NONSENSE WATCH.
Gillas skarpt.
Det håller jag med om - tror dock att de säkert kan skruva på ett solitt istället.Fast, skyltfönster på baksidan är lite nonsens egentligen, tycker jag i alla fall, men jag förstår varför de har det...
Riktigt läcker.Har vi någon med en DC56 på forumet?
![]()
Kanske inte lyckats få betalt?Blev påmind om Damasko nyligenoch undrar om någon vet varför dom tagit bort de gamla klockorna med inhouseverk när de nya kom, tex DK200 och de med Si på tavlan? Kan förstå att man kan vilja minska sortiment men varför plocka bort "guldkornen"?
I slutändan måste det väl vara så. Men inhouseverken är redan utvecklade. Det är ju nu de ska håva in återbäringen. Jag beundrar ju Damaskos inställning att göra saker sjäv. En DK30 på länkKanske inte lyckats få betalt?
Tycker det är kul med ett litet familjeföretag.
Konrad ser dock rätt sur ut
![]()
Tysk ingenjör & innovatör. Först jobba, sen leTycker det är kul med ett litet familjeföretag.
Konrad ser dock rätt sur ut
![]()
De ser inte ut att svälta -de ser rent av välmatade ut. Tysk öl mättar gott!Han ser gladare ut här. Och sonen Christoph till vänster ser ju också rätt nöjd ut.
![]()
Har inte handlat men ska fungera bra. Det ska inte tillkomma några ytterligare avgifter.Någon som handlat härifrån?
![]()
Damasko Watch DS 30 Grey Louis Black Leather Pin DS 30 Grey Louis Black Leather Pin Watch | Jura Watches
Damasko Watch DS 30 Grey Louis Black Leather Pin DS 30 Grey Louis Black Leather Pin Watch available to buy online from £922.00 with free UK delivery.www.jurawatches.co.uk
Eller direkt från Damasko.Någon som handlat härifrån?
![]()
Damasko Watch DS 30 Grey Louis Black Leather Pin DS 30 Grey Louis Black Leather Pin Watch | Jura Watches
Damasko Watch DS 30 Grey Louis Black Leather Pin DS 30 Grey Louis Black Leather Pin Watch available to buy online from £922.00 with free UK delivery.www.jurawatches.co.uk
Nackdelen är bara att det tar sån rackarns tid. Vänta upp till tio veckor är inget ovanligt
Sant!Nackdelen är bara att det tar sån rackarns tid. Vänta upp till tio veckor är inget ovanligt![]()