Jesper Fredson
Silver
Har varit nära på det själv, men får 20% av min AD så väntar hellre å sparar dom 5.000,-. Annars hade jag också köpt direkt därifrån.Var lite otålig så köpte direkt från Longines.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit nära på det själv, men får 20% av min AD så väntar hellre å sparar dom 5.000,-. Annars hade jag också köpt direkt därifrån.Var lite otålig så köpte direkt från Longines.
Då är det inte Longines Spirit du har haft. Den nya serien med släpptes 2020.Kollade just, köpte min sommaren 2019.
Kollar man chrono24 har det funnits sen 2010 iaf.
Med tanke på att du har haft den i 39mm så måste det vara något annat du harDen har väl alltid funnits i 39mm? Jag köpte en för ett par år sedan...
Då är det inte Longines Spirit du har haft. Den nya serien med släpptes 2020.
Va? Nu pratar du om något annat. Jag citerade inlägget om 39mm HydroConquest.Med tanke på att du har haft den i 39mm så måste det vara något annat du har
Då har jag tænkt på annat=) Spirit 37 menade jag. Det ær riktigt at den har funnits i 39 længe. Men inte den nya med keramisk bezel. Den kom nu precis.Va? Nu pratar du om något annat. Jag citerade inlägget om 39mm HydroConquest.
Förklarar saken!Då har jag tænkt på annat=) Spirit 37 menade jag. Det ær riktigt at den har funnits i 39 længe. Men inte den nya med keramisk bezel. Den kom nu precis.
Va? Nu pratar du om något annat. Jag citerade inlägget om 39mm HydroConquest.
Den ser riktigt bra ut. Får hoppas den kommer ut till handlarna snartGod morgon!
Hojta till när den anländer till Nymans i Västerås så styr vi upp en träff där utifrån tidigare diskussionDen ser riktigt bra ut. Får hoppas den kommer ut till handlarna snart
Vad hade du för strl på handleden?
Ska dit idag så ska tjata på dem igen att de måste öka öka, och få in denHojta till när den anländer till Nymans i Västerås så styr vi upp en träff där utifrån tidigare diskussion
Självklart är den nya storleken bäst med denna men noterar med glädje den tid som lagts på datmfönstret. Så lätt att bara göra ett hål som på 40 mm versionen men så mycket bättre att göra någon form av ram. Helhetsintrycket höjs enormt!God morgon!
Ser även ut som datumskivans färg matchar tavlan ist för att vara svart?Självklart är den nya storleken bäst med denna men noterar med glädje den tid som lagts på datmfönstret. Så lätt att bara göra ett hål som på 40 mm versionen men så mycket bättre att göra någon form av ram. Helhetsintrycket höjs enormt!
Well then... inget annat att göra än att köpa denna då.Min handled ska vara ca 16,5 cm och den här storleken på klockan känns helt perfekt!
Håller med om att datumfönstret är snyggt gjort och ja, det är en matchande mörkblå datumskiva
Hur många länkbitar fick du ta av? Har samma storlek så bra att vetaMin handled ska vara ca 16,5 cm och den här storleken på klockan känns helt perfekt!
Håller med om att datumfönstret är snyggt gjort och ja, det är en matchande mörkblå datumskiva
Tre bitar blir det tror jag, testar lite olika med microjusteringarna.Hur många länkbitar fick du ta av? Har samma storlek så bra att veta
PerfektTre bitar blir det tror jag, testar lite olika med microjusteringarna.
39 och 44 är i aluminium-inlägg. 41 och 43 är väl nyare ceramic-varianten? Vet någon om alla 41/43 har anti-magnetisk fjäder?Ni pratade om varandra men det stämde ändå inte riktigt. Den nyaste Hydroconquest-modellen har inte heller funnits i 39mm men den släpptes i den storleken nu alldeles nyligen.
Den du har var nog den vanliga förra modellen (som också fortfarande säljs) som funnits länge i 39mm.
Även årets 39:a har keramisk vridring.39 och 44 är i aluminium-inlägg. 41 och 43 är väl nyare ceramic-varianten? Vet någon om alla 41/43 har anti-magnetisk fjäder?
Just det, slarvigt av mig. Helt rätt!Även årets 39:a har keramisk vridring.
Vid tillfälle så skulle jag verkligen uppskatta en profilbild för att se hur mycket glaset är kupat!God morgon!
Vid tillfälle så skulle jag verkligen uppskatta en profilbild för att se hur mycket glaset är kupat!
Ja fast ju har den nya keramiska kommit i 39 också..39 och 44 är i aluminium-inlägg. 41 och 43 är väl nyare ceramic-varianten? Vet någon om alla 41/43 har anti-magnetisk fjäder?
Sanslöst läcker profil på denna klocka!
Köpte du möjligen med läderbandet? Känner själv att det blåa kanske är lite väl mycket blått tillsammans med tavlan. Kanske funkar bra med det mörkbruna som kommer till den med svart tavla?Och en till nu när vi kommit hem. Gillar verkligen den här klockan