Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De nya finns ej i 39mm. Denna är 41.
Där har du fel, kom en i 39 nu precis.De nya finns ej i 39mm. Denna är 41.
De nya finns ej i 39mm. Denna är 41.
Där har du fel, kom en i 39 nu precis.
![]()
Longines HydroConquest 39 - Urmaker Bjerke
Nye HydroConquest med bezel i keramikk. Materialet er ripefritt og hever nivået på denne sporty klokken enda ett hakk. Denne modellen i stål måler 39 mm og har en grå tallskive og bezel. Ved klokken tre finner du datovisning og det er arabiske tall klokken 12, 6 og 9. Modellen blir drevet av et...www.urmaker-bjerke.no
Ok förlåt.
Det går fintOk förlåt.
Blir lite sugen på att testa 39mm HC, kom aldrig riktigt överens med luggarna på 41mm men gillade den i övrigt...
Jag hörde maj, har nämnligen beställt Zulu vilket dem inte hade i lager på klockia och mailade då jag är fruktansvärt sugen på att få hem min klocka och dem sa då att Longines hade sagt maj!Maj/juni fick jag höra i helgen.
När det än blir så känns det efterlängtat med en mindre modell av Spirit inom kort![]()
Riktigt fin, speciellt med alla komplikationer i klockan medGillar denna mer och mer![]()
Spirit i 37mm ?Nämen vad har vi här?
![]()
Ja, vad har vi här??? Håll oss inte på halsterNämen vad har vi här?
![]()
Tusen bilder till, tack.Helt rätt!
![]()
Tusen blir det nog inteTusen bilder till, tack.
Den har väl alltid funnits i 39mm? Jag köpte en för ett par år sedan...Hydroconquest 39mm
De har seglat upp lite i pris som allt annat men upptäckte att hydroconquest numera finns även i 39mm. En trevlig överraskning och fortfarande med L888 verket.
Kanske nykär nu, men jag tycker den är väldigt fin!Fantastisk
Ägt både legend diver och big eye, stor risk detta blir min tredje Longines!Kanske nykär nu, men jag tycker den är väldigt fin!
Nice! Välkommet också med microjusteringar och Quick release i länken.Tusen blir det nog intemen här är en inomhus som kanske ger någon känsla av storleken och urtavlan i annat ljus.
Är det förresten samma blåa som i den större modellen, om någon vet?
![]()
Perfekt storlek det där. Hoppas den kommer till Norge snart. Köpt av svensk förhandlare eller direkt från Longines?Tusen blir det nog intemen här är en inomhus som kanske ger någon känsla av storleken och urtavlan i annat ljus.
Är det förresten samma blåa som i den större modellen, om någon vet?
![]()
Har funnits i 40 och 42. Kom väl 2020 tror jag.Den har väl alltid funnits i 39mm? Jag köpte en för ett par år sedan...![]()
Kollade just, köpte min sommaren 2019.Har funnits i 40 och 42. Kom väl 2020 tror jag.
Var lite otålig så köpte direkt från Longines.Perfekt storlek det där. Hoppas den kommer till Norge snart. Köpt av svensk förhandlare eller direkt från Longines?