Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Upp med fler bilderNär ens böner om rätt storlek blir hörda 🕊 HC 39 Ceramic
Vet du vad lug to lug är på denna?När ens böner om rätt storlek blir hörda 🕊 HC 39 Ceramic
Har du testat 41mm tidigare? Hur upplever du isf storleksskillnaden? Är lite sugen...När ens böner om rätt storlek blir hörda 🕊 HC 39 Ceramic
Snyggt! Upp med fler bilder
Sugen på 39 an på gummibandet till sommaren
Vet du vad lug to lug är på denna?
Har du testat 41mm tidigare? Hur upplever du isf storleksskillnaden? Är lite sugen...
Nej det har jag inte köpt, men tänker precis som du om blå vs brun. Ska kolla om man kan köpa det bruna löst och vad det skulle kosta.Köpte du möjligen med läderbandet? Känner själv att det blåa kanske är lite väl mycket blått tillsammans med tavlan. Kanske funkar bra med det mörkbruna som kommer till den med svart tavla?
Det är jobbigt för min plånbok när du köper en klocka som jag redan innan är sugen på, du tar så bra bilder att suget ökar tiofalt
Det är jobbigt för min plånbok när du köper en klocka som jag redan innan är sugen på, du tar så bra bilder att suget ökar tiofalt
Hoppas verkligen denna kommer ut till butikerna on inte allt för länge
Sitter riktigt bra. HC växer mer och mer i mina ögon. Blir nog en sådan en vacker dag.
Den är så braNy dag, samma klocka.
Hur mycket skiljer L2L från 41:an?De perfekta måtten
Mycket fin, får nog bli en sådan snart.Ny dag, samma klocka.
Hur mycket skiljer L2L från 41:an?
Mmm, hade gärna gått på 39 men behöver verkligen tvåton just nu. Behöver!-Jag tror att på 41:an är det 51-52mm och på 39:an 47mm.
Mmm, hade gärna gått på 39 men behöver verkligen tvåton just nu. Behöver!
Tyckte det såg bra ut. Min bild ovan är på en 43 mm HC. Tycker inte jag har så grova handleder ändå
Tror jag får vänta och se hur 37mm sitter istället för denna 40mm, smaltjock som man är…