Ruskigt fin! Kan du skicka fler bilder? StÄr i valet och kvalet att köpa en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt fin! Kan du skicka fler bilder? StÄr i valet och kvalet att köpa en
TvÄ snabba bilder hÀr:Ruskigt fin! Kan du skicka fler bilder? StÄr i valet och kvalet att köpa en
Ălskar min gröna, riktigt vacker att titta pĂ„ samt imponerande klocka! Jag Ă€r mer Ă€n nöjd med min.Tjena! Ni som köpt en Longines Spirit Zulu Time, Ă€r ni nöjda? Har letat efter en GMT i denna prisklass ett tag och Ă€r vĂ€ldigt sugen men har inte haft nĂ„gon Longines tidigare sĂ„ tĂ€nkte att det Ă€r bĂ€st att höra med experterna hĂ€r först innan man ev slĂ„r till.
Kul att höra.Ălskar min gröna, riktigt vacker att titta pĂ„ samt imponerande klocka! Jag Ă€r mer Ă€n nöjd med min.
Ja, med Longines har du ju samtidigt vÀldigt stort arv med allt dem gjort för aviation. SÄ du har en stor historia bakom deras klockor samt att det Àr ju deras egna in-house verk i klockorna. Kan inte riktigt gÄ fel med kvaliten bakom deras klockor det Àr sÄ mycket man fÄr för pengarna..Kul att höra.
ps. wow vilken skönhet!
Den Àr vÀldigt lÄng lugtolug, men klarar man av att bÀra upp det sÄ Àr den helgrymErfarenheter av denna? Bra pris pÄ en sÄn skönhet
jag Àr rookie, vad Àr lugtolug?Den Àr vÀldigt lÄng lugtolug, men klarar man av att bÀra upp det sÄ Àr den helgrym
Simpelt förklarat:jag Àr rookie, vad Àr lugtolug?
stort tackSimpelt förklarat:
Why lug-to-lug is the most important measurement
What is lug-to-lug, and why does it matter? We explore that, as well as three watches that really prove its importance.timeandtidewatches.com
Bara provat den i butik och som redan nÀmnts sÄ upplevs den stor. Men har man handleder till den sÄ Àr den riktigt fin. Kul ocksÄ att den sticker ut lite. Inte helt vanlig.Erfarenheter av denna? Bra pris pÄ en sÄn skönhet
Otroligt fin! Men hur lÄng tid tar det att stÀlla in alla komplikationer egentligen?!Alldeles nyservad, mysig
VÀÀÀldigt stilig! Sugen men fegar pÄ nypriset, vad förvÀntas en betala hos handlarn?NÄgon mer Spirit 37:a pÄ gÄng till trÄden?
Har verkligen 37an fĂ„tt den kritiken? Jag testade den förra veckan och att luggarna skulle vara för lĂ„nga pĂ„ den modellen tror jag inte man kan pĂ„stĂ„. Ăr vĂ€l frĂ€mst 40 och 42 modellerna som har rejĂ€la luggar. Jag tyckte faktiskt 37 var för liten sĂ„ har nu i stĂ€llet bestĂ€llt en 40 mm. Blev helt överförtjust nör jag testade den svarta pĂ„ lĂ€derband.Vad tycker ni om luggarna pĂ„ 37an. De har fĂ„tt kritik för att vara för lĂ„nga. Har inte sett den irl dock..
Har bestÀllt, fÄr nog den nÀsta vecka Blir blÄ pÄ mig ocksÄNÄgon mer Spirit 37:a pÄ gÄng till trÄden?
BlÄ Àr rÀtt valHar bestÀllt, fÄr nog den nÀsta vecka Blir blÄ pÄ mig ocksÄ
Jag betalade 19.500,- för minVÀÀÀldigt stilig! Sugen men fegar pÄ nypriset, vad förvÀntas en betala hos handlarn?
Helt klart den finasteBlÄ Àr rÀtt val
45mm lug to lug Ă€r inte sĂ„ illa. Alla nya klockor fĂ„r kritik för massa konstiga saker. Oftast av personer som Ă€ger klockor till under 5.000,- och inte har rĂ„d till klockan det gĂ€ller. Mycket avundsjuka.Har verkligen 37an fĂ„tt den kritiken? Jag testade den förra veckan och att luggarna skulle vara för lĂ„nga pĂ„ den modellen tror jag inte man kan pĂ„stĂ„. Ăr vĂ€l frĂ€mst 40 och 42 modellerna som har rejĂ€la luggar. Jag tyckte faktiskt 37 var för liten sĂ„ har nu i stĂ€llet bestĂ€llt en 40 mm. Blev helt överförtjust nör jag testade den svarta pĂ„ lĂ€derband.
Det lÄter som ett rimligt prisJag betalade 19.500,- för min
Har sett alla 3. Champagne Àr inte för mig, men den ser bra ut den ocksÄ. För min del Àr blÄ helt klart den snyggaste.Det lÄter som ett rimligt pris
VÀntar pÄ att Nymans i VÀsterÄs ska fÄ in nÄgra men för min del sÄ blir det nog en champagne tavla Àven om jag normalt föredrar blÄtt och tycker den Àr riktigt snygg.
Ja den blÄ Àr nog snyggast men har redan annat blÄtt sÄ villhöver blanda upp kulörerna lite.Har sett alla 3. Champagne Àr inte för mig, men den ser bra ut den ocksÄ. För min del Àr blÄ helt klart den snyggaste.