• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Longines

IMG_2485.JPG
 
Tjena! Ni som köpt en Longines Spirit Zulu Time, Àr ni nöjda? Har letat efter en GMT i denna prisklass ett tag och Àr vÀldigt sugen men har inte haft nÄgon Longines tidigare sÄ tÀnkte att det Àr bÀst att höra med experterna hÀr först innan man ev slÄr till.
 
Tjena! Ni som köpt en Longines Spirit Zulu Time, Àr ni nöjda? Har letat efter en GMT i denna prisklass ett tag och Àr vÀldigt sugen men har inte haft nÄgon Longines tidigare sÄ tÀnkte att det Àr bÀst att höra med experterna hÀr först innan man ev slÄr till.
Älskar min gröna, riktigt vacker att titta pĂ„ samt imponerande klocka! Jag Ă€r mer Ă€n nöjd med min.
2E53C6E4-12F4-43CD-9EEF-D52322F04872.jpeg
 
Kul att höra.

ps. wow vilken skönhet!
Ja, med Longines har du ju samtidigt vÀldigt stort arv med allt dem gjort för aviation. SÄ du har en stor historia bakom deras klockor samt att det Àr ju deras egna in-house verk i klockorna. Kan inte riktigt gÄ fel med kvaliten bakom deras klockor det Àr sÄ mycket man fÄr för pengarna..
 
Erfarenheter av denna? Bra pris pÄ en sÄn skönhet
 

Bilagor

  • Longines-Legend-Diver-Bronze-No-Date-L3.774.1.50.2-Review-1.jpg
    Longines-Legend-Diver-Bronze-No-Date-L3.774.1.50.2-Review-1.jpg
    272.6 KB · Visningar: 20
Vad tycker ni om luggarna pÄ 37an. De har fÄtt kritik för att vara för lÄnga. Har inte sett den irl dock..
 
Vad tycker ni om luggarna pÄ 37an. De har fÄtt kritik för att vara för lÄnga. Har inte sett den irl dock..
Har verkligen 37an fĂ„tt den kritiken? Jag testade den förra veckan och att luggarna skulle vara för lĂ„nga pĂ„ den modellen tror jag inte man kan pĂ„stĂ„. Är vĂ€l frĂ€mst 40 och 42 modellerna som har rejĂ€la luggar. Jag tyckte faktiskt 37 var för liten sĂ„ har nu i stĂ€llet bestĂ€llt en 40 mm. Blev helt överförtjust nör jag testade den svarta pĂ„ lĂ€derband.
 
Har verkligen 37an fĂ„tt den kritiken? Jag testade den förra veckan och att luggarna skulle vara för lĂ„nga pĂ„ den modellen tror jag inte man kan pĂ„stĂ„. Är vĂ€l frĂ€mst 40 och 42 modellerna som har rejĂ€la luggar. Jag tyckte faktiskt 37 var för liten sĂ„ har nu i stĂ€llet bestĂ€llt en 40 mm. Blev helt överförtjust nör jag testade den svarta pĂ„ lĂ€derband.
45mm lug to lug Àr inte sÄ illa. Alla nya klockor fÄr kritik för massa konstiga saker. Oftast av personer som Àger klockor till under 5.000,- och inte har rÄd till klockan det gÀller. Mycket avundsjuka.
 
Det lÄter som ett rimligt pris :)
VÀntar pÄ att Nymans i VÀsterÄs ska fÄ in nÄgra men för min del sÄ blir det nog en champagne tavla Àven om jag normalt föredrar blÄtt och tycker den Àr riktigt snygg.
Har sett alla 3. Champagne Àr inte för mig, men den ser bra ut den ocksÄ. För min del Àr blÄ helt klart den snyggaste.
 
Tillbaka
Topp