Jesper Fredson
Silver
Ser denJa den blå är nog snyggast men har redan annat blått så villhöver blanda upp kulörerna lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser denJa den blå är nog snyggast men har redan annat blått så villhöver blanda upp kulörerna lite.
Låter sjysst. Helt klart med på villhöverlistan.Jag betalade 19.500,- för min![]()
Jag kommer nog gå på blått. Hoppas de får in dem snart. Tycker vi bokar in en träff dåDet låter som ett rimligt pris
Väntar på att Nymans i Västerås ska få in några men för min del så blir det nog en champagne tavla även om jag normalt föredrar blått och tycker den är riktigt snygg.
Ja det vore kul att få testa en 37a och att få se färgerna irl.Jag kommer nog gå på blått. Hoppas de får in dem snart. Tycker vi bokar in en träff dåHar du kvar titan spirit?
Inköptes igår. Tog som vanligt av originalbandet nästan direkt. Köpt nya band till 👁 och testar lite befintliga så länge.![]()
Väldigt väldigt många rätt på den, uppstod stort köpsug, synd att jag köpte nytt igårLongines Ultra-Chron, känns som de gör väldigt mycket rätt just nu.
The rebirth of a high-frequency icon: The new LONGINES ULTRA-CHRON watch
LONGINES is launching a new watch that is more accurate than a chronometer: The new LONGINES ULTRA-CHRON, ticking at 10 beats a second.www.longines.com
Den på ett tropic i sommar skojar man inte bort! Longines fortsätter överraska positivt med sina vintage inspirerade släpp
Riktigt fin liten hyllning. Tycker personligen det hade varit festligare med den orangea minutvisaren och går inte helt igång på hi-beat lull lull men det är jag detLongines Ultra-Chron, känns som de gör väldigt mycket rätt just nu.
LONGINES is launching a new watch that is more accurate than a chronometer: The new LONGINES ULTRA-CHRON, ticking at 10 beats a second.www.longines.com
När deDen på ett tropic i sommar skojar man inte bort! Longines fortsätter överraska positivt med sina vintage inspirerade släpp
jo fast när den kommer i 39-40 mm och med pilen för oss som inte kräver hööög upplösning, då blir det köp (kanske)Riktigt fin liten hyllning. Tycker personligen det hade varit festligare med den orangea minutvisaren och går inte helt igång på hi-beat lull lull men det är jag det
Mer färsk läsning:
![]()
Introducing: Longines Throws A High-Frequency Homecoming With The Revival Of Its 1960s Ultra-Chron Diver (Live Pics & Pricing)
Plus, the launch of the new "Ultra-Chronometer" Certification, in partnership with TimeLab in Geneva.www.hodinkee.com
Tror den bärs ganska snällt ändå med tanke på boettdesignen, men visst...originalet är väl aningens mindre 40mm ish (som var gigantiskt då).jo fast när den kommer i 39-40 mm och med pilen för oss som inte kräver hööög upplösning, då blir det köp (kanske)
Kanske ett tecken på att vintage Longines har framtida potentialTror den bärs ganska snällt ändå med tanke på boettdesignen, men visst...originalet är väl aningens mindre 40mm ish (som var gigantiskt då).
Slog mig dessutom att en fin vintage ligger ca hälften av priset av den här nya, lite skevt kanske då det snarare brukar vara tvärtom.
Ja vem vet, alla ingredienser finns ju där egentligenKanske ett tecken på att vintage Longines har framtida potential
Sjukt fet! Grattis! Hör av dig om du vill sälja i framtidenKunde inte motstå @pelagos1 deal på denna keramiska HC! Sånt jäkla fan av HC så toknöjd att jag fick tag på en!
![]()
Longines Ultra-Chron, känns som de gör väldigt mycket rätt just nu.
Har vi några specs och retailpriser att skriva ut i tråden? Kan förvisso googla men vore skönt om man slapp det. Har spelat padel i 2h så nu är jag trött och vill ha allt serverat
Kör på bara! Skadar inte att se den skönheten.Kommer ett antal bilder på denna klocka i tråden framöver med olika band. Säg till om det blir för mkt. Här på Molequin nubuck Roche.
![]()