Kan inte blir för många bilder på Big Eye. Slänger in mina favorit bilder på min gamla:Kommer ett antal bilder på denna klocka i tråden framöver med olika band. Säg till om det blir för mkt . Här på Molequin nubuck Roche.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte blir för många bilder på Big Eye. Slänger in mina favorit bilder på min gamla:Kommer ett antal bilder på denna klocka i tråden framöver med olika band. Säg till om det blir för mkt . Här på Molequin nubuck Roche.
Det var ett svårt val att välja mellan den svarta och den blå..Kan inte blir för många bilder på Big Eye. Slänger in mina favorit bilder på min gamla:
Vad är första intrycken?Där kom min också
Vad är första intrycken?
Pris på denna? Sjukt snyggHelt galet vilka homeruns Longines gör numera, helt utsökt klocka. Gillar att det följer med båda Nato och länk
37.800 listad på klockia..Pris på denna? Sjukt snygg
Tycker dom gör sig oerhört bra i både blått, beige och rött.Lite färgglada Legend Divers!
Hands-on: Longines Legend Diver 36 & 42mm i nya färger
Eqotime har tagit en titt på nya färgglada Longines Legend Diver i storlekarna 36 och 42mm. Perfekta för sommarens äventyr!eqotime.com
Beige personlig favorit!Tycker dom gör sig oerhört bra i både blått, beige och rött.
Lär ta och prova en 36mm vid första bästa tillfälle.
Sjukt fin! Ruskigt sugen själv. Men det är alltså ingen skruvad på denna fast det är det på 40mm? Fortfarande samma WR?Det är mycket klocka för pengarna. Har haft 40mm innan som också är långt över vad man brukar få för 20. Det enda jag kan klaga på här är att det inte är skruva krona.
Ingen skruvad krona fast det är det på 40. Men fortfarande 100m.Sjukt fin! Ruskigt sugen själv. Men det är alltså ingen skruvad på denna fast det är det på 40mm? Fortfarande samma WR?
Det mörkare bruna passar fint till tavlan, riktigt snyggtNya Molequin har anlänt till 👁!
Vilket är din favorit?
Nya Molequin har anlänt till 👁!
Vilket är din favorit?
Så snyggt när färgen på urtavlan fasas ut/in eller vad det kan heta.Lite färgglada Legend Divers!
Hands-on: Longines Legend Diver 36 & 42mm i nya färger
Eqotime har tagit en titt på nya färgglada Longines Legend Diver i storlekarna 36 och 42mm. Perfekta för sommarens äventyr!eqotime.com
Brukar kallas fumé på franskaSå snyggt när färgen på urtavlan fasas ut/in eller vad det kan heta.
Då kallar jag det fumé framöver finns en JLC Polaris med samma grej, lite för tjock och mycket för dyr, men vansinnigt vackerBrukar kallas fumé på franska
Det är en grej som var ganska vanligt förekommande under 70-talet som har blivit ganska poppis igen!Då kallar jag det fumé framöver finns en JLC Polaris med samma grej, lite för tjock och mycket för dyr, men vansinnigt vacker