Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruggig!Inget fel på länken men testar ett annat band.
![]()
![]()
Jag verkar ha missat detta men 190 års jubileum-klockor har släppts. Kanske hade de mått bra av att ha krympt någon mm (40mm).
![]()
Longines
Browse our collections of Swiss watches and discover Longines' expertise, built on tradition, elegance and performance since 1832.www.longines.com
![]()
THE LONGINES MASTER COLLECTION 190TH ANNIVERSARY Automatic, Stainless Steel, Silver Dial, Strap Watch | Longines®
Discover the LONGINES MASTER COLLECTION 190TH ANNIVERSARY L2.793.4.73.2 stainless steel watch for man combining timeless elegance and the watchmaking expertise of Longineswww.longines.com
![]()
Longines
Browse our collections of Swiss watches and discover Longines' expertise, built on tradition, elegance and performance since 1832.www.longines.com
Nu är det ju förvisso inte det enda priset. Men hade definitivt inte köpt den modellen för 125000Älskar Longines och visst är de fina, men för 125000kr kan jag köpa finare.
Nu är det ju förvisso inte det enda priset. Men hade definitivt inte köpt den modellen för 125000
Nu är det ju förvisso inte det enda priset. Men hade definitivt inte köpt den modellen för 125000
Yes. Tycker att den billigare av dem i stål är faktiskt den snyggare och klart acceptabelt pris. Men som du säger för 125000 så finns det mycket roligare annatSåg det senare, klickade in på en av länkarna och fick det priset. Såg sedan att de fanns en billigare variant, dock tilltalade den inte mig lika mycket.
Yes. Tycker att den billigare av dem i stål är faktiskt den snyggare och klart acceptabelt pris. Men som du säger för 125000 så finns det mycket roligare annat![]()
Jag verkar ha missat detta men 190 års jubileum-klockor har släppts. Kanske hade de mått bra av att ha krympt någon mm (40mm).
![]()
Longines
![]()
THE LONGINES MASTER COLLECTION 190TH ANNIVERSARY Automatic, Stainless Steel, Silver Dial, Strap Watch | Longines®
Discover the LONGINES MASTER COLLECTION 190TH ANNIVERSARY L2.793.4.73.2 stainless steel watch for man combining timeless elegance and the watchmaking expertise of Longineswww.longines.com
![]()
Longines
Muy bien!![]()
Hands-on: Longines Master Collection 190th anniversary
Longines fyller 190 år och firar detta genom att släppa tre nyheter i deras Master Collection inspirerade av deras arv.eqotime.com
![]()
![]()
Longines
![]()
![]()
Longines
Lgns Heritage Conquest Chrono L16414, 38mm/20mm band, 2007Wow!
Vad är det för en?
Det är en av de bästa klockorna under 30'. Saknar min gamla.Igen Lgns BigEye med lite färg![]()
Eller hur. Jag håller med.Det är en av de bästa klockorna under 30'. Saknar min gamla.
Vad är det för armband?Inget fel på länken men testar ett annat band.
![]()
![]()
Zuludiver vintage.Vad är det för armband?
Nytt vintageinspirerat
![]()