Riktigt najsa! Kanske ska hålla i pengarna och inte köpa den nuvarande. Vet du när denna släpps på svenska marknaden?Nya Conquest från Longines. 41mm. €2100. Gillar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt najsa! Kanske ska hålla i pengarna och inte köpa den nuvarande. Vet du när denna släpps på svenska marknaden?Nya Conquest från Longines. 41mm. €2100. Gillar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nya Conquest från Longines. 41mm. €2100. Gillar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt najsa! Kanske ska hålla i pengarna och inte köpa den nuvarande. Vet du när denna släpps på svenska marknaden?
Tänker med lite så, men om 2100€ stämmer går du ju upp några tusen i pris. Men det kanske då är samma urverk som i spirit serien.Riktigt najsa! Kanske ska hålla i pengarna och inte köpa den nuvarande. Vet du när denna släpps på svenska marknaden?
Instämmer med ovan talare!Hydroconquest 39mm ser riktigt schyssta ut, någon som har? Kul med lite bilderser fin ut på gummi också
Mycket rätt där. Kronskydden som nämnts (de förra var fan inte lyckade), tavlan, och länken ser ut att vara avsmalnande och mycket smäckrare än föregångaren.Nya Conquest från Longines. 41mm. €2100. Gillar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hydroconquest 39mm ser riktigt schyssta ut, någon som har? Kul med lite bilderser fin ut på gummi också
De verkar för övrigt ha kommit in till KM Fältan för påsyn nuMycket rätt där. Kronskydden som nämnts (de förra var fan inte lyckade), tavlan, och länken ser ut att vara avsmalnande och mycket smäckrare än föregångaren.
Släpp den i 38-39 bara!
Fast skiljer det inte typ 10000:- mellan de två tillverkarnas GMT-modeller och typ 20000:- för ex. kronograferna? Blir ju rätt stor skillnad i det prissegmentet?Hej på er!
Är det någon mer som reagerar på longines prissättning på sistone? Jag kollade igenom Rydbergs sortiment:
![]()
Spirit
Auktoriserad återförsäljare av exklusiva klockmärken som Breitling, Omega, Tag Heuer, Oris, Sjöö Sandström mfl. 2-8 års internationell garanti. Räntefri delbetalning, gratis försäkring, gratis anpassning av länk, fri frakt och snabba leveranser.www.rydbergsur.se
I princip ligger man i linje med Tudors priser, och jag fattar inte vem som pröjsar sådana stålar för longines.. även om klockorna är snygga, vill jag tillägga.. vad tror ni, är det verkligen så klokt att börja konkurrera med betydligt tyngre klockmärken?
Mvh J
Ny modell? Finns det info om måttet för lug till lug?Dessa ser jag fram emot
![]()
Ingen modell som är ute ännu vad jag kan se. Vet inte vad L2L är. Vet dock att diametern är 39mm och bandbredd 20mm. Borde därför inte vara svårt att räkna ut ifall man mäter på bilden. Skulle gissa på c.a 49mm eller liknande.Ny modell? Finns det info om måttet för lug till lug?
Ja brukar ju vara långa bandhorn på de dära. Är ju verkligen en modell att testa sen när den finns i butik senIngen modell som är ute ännu vad jag kan se. Vet inte vad L2L är. Vet dock att diametern är 39mm och bandbredd 20mm. Borde därför inte vara svårt att räkna ut ifall man mäter på bilden. Skulle gissa på c.a 49mm eller liknande.
Är det 39 eller 41mm?Tycker att denna rackaren är riktigt trevlig
![]()
Var i butiken häromveckan och fick lite goda nyheter, men kanske @ERIKSON URHANDEL vill sprida dem själva försten fundering , det finns en longines flik på @ERIKSON URHANDEL hemsida (inga klockor dock) ?? nytt märke hos denna fantastiska AD eller bara ett misstag av web administratören ?
Kul att det händer saker i sundbybergVar i butiken häromveckan och fick lite goda nyheter, men kanske @ERIKSON URHANDEL vill sprida dem själva först![]()
Blir bra sen med den utökade lokalytan och fler märkenKul att det händer saker i sundbyberg
hoppas de behåller omega, mitt favorit märke..Blir bra sen med den utökade lokalytan och fler märken
Den är 41mmÄr det 39 eller 41mm?
Älskar den, blev lite för stor för min handled baraHeritage 1935
![]()
Väldigt observanten fundering , det finns en longines flik på @ERIKSON URHANDEL hemsida (inga klockor dock) ?? nytt märke hos denna fantastiska AD eller bara ett misstag av web administratören ?
Så trevligt, då blir det troligen ett besök i butiken snartVäldigt observantJa, vi startar upp med Longines i dagarna
![]()