Snyggt! Jag gillade HC:n när jag hade den förra veckan (passaround) kanske köper en egen.... har lite svårt att bestämma mig dock.HC idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag gillade HC:n när jag hade den förra veckan (passaround) kanske köper en egen.... har lite svårt att bestämma mig dock.HC idag!
Gött, fått min jag med nuRiktigt snygg! Den jag har passaround på hälsar...
Gillar den skarpt för pengen! Svårt att hitta mer kvalitet och känsla för <10.000:-Snyggt! Jag gillade HC:n när jag hade den förra veckan (passaround) kanske köper en egen.... har lite svårt att bestämma mig dock.
Slog till på denna idag! Nöjd och dessutom till 25% decemberrabatt på Longines på @ROB-1832 Nu så här i efterhand hade jag nog till och med kunnat betala fullpris
Fortsätter på LLD och meshtemat. En LLD är en av de få saker jag ångrar att jag sålt (fler saker som jag ångrar att jag inte köpt) och funderar på att skaffa en igen. Är det någon som kikat på 10th anniversary med mesh irl?
(bild från timeandtidewatches.com)
Jag har varit hos AD och klämt på den, meshbandet känns verkligen kvalitativt
Jag har också varit och testat det. Tycker att det kvalitetsmässigt håller samma klass som Breitlings och klockan fick en helt annan tyngd och välbyggd känsla.
Passar på att posta en länk till min kanal som jag nyss startade på Youtube, har laddat upp två videor om en Longines HydroConquest där! Feedback is appreciated
https://www.youtube.com/channel/UCix-LuwDPEzY2hrrh9xY0jg/videos
Antingen har jag sagt fel eller du hört fel, 30 Atmosfär kan jag ha sagt, vilken är 300m.Reagerade på att du säger att klockan är vattentät till 30 m (ca 3.35)
Du nämner att du vill ha insyn på urverket!? Sälvklart klart smak och behag men min personliga preferens är att dykare skall alltid ha solida baklock
Nu får du bara köpa mer klockor så att du kan fortsätta recensera
Det var ingen pik men det var du som du ville ha feedbackAntingen har jag sagt fel eller du hört fel, 30 Atmosfär kan jag ha sagt, vilken är 300m.
Absolut, tyckte bara det lät konstigt då jag inte kommer ihåg det själv. Men ja, jag måste ha sagt fel helt enkeltDet var ingen pik men det var du som du ville ha feedback
Yo, Tobias klockor på engelska skriver du Tobias' Watches och inte Tobias'sPassar på att posta en länk till min kanal som jag nyss startade på Youtube, har laddat upp två videor om en Longines HydroConquest där! Feedback is appreciated
https://www.youtube.com/channel/UCix-LuwDPEzY2hrrh9xY0jg/videos
Därför han startar passaraounds såklart möjlighet att komma åt klockor för recensionerReagerade på att du säger att klockan är vattentät till 30 m (ca 3.35)
Du nämner att du vill ha insyn på urverket!? Sälvklart klart smak och behag men min personliga preferens är att dykare skall alltid ha solida baklock
Nu får du bara köpa mer klockor så att du kan fortsätta recensera
Yo, Tobias klockor på engelska skriver du Tobias' Watches och inte Tobias's
Det är definitivt en anledningDärför han startar passaraounds såklart möjlighet att komma åt klockor för recensioner
Fantastiskt fin modell det där!Med fyra dagar kvar kommer dagens...
Ja, den är verkligen en lyckad ”heritage” design. Väldigt enkel och mångsidig, känns modern trots vintage looken.Fantastiskt fin modell det där!
Det vore ju kul om man valde att använda urverket i fler modeller. Jag tycker den nya vhp är riktigt snygg och sportig på alla sätt... utom kronskydden!!! Dom är ju helt felKommer vi att få se en hydroquest med VHP tror ni?
Snart ett år sedan denna bilden... har du den kvar?Själv så är jag löjligt nöjd ned denna
tiden går fort, nej den är såldSnart ett år sedan denna bilden... har du den kvar?