Hassler
Basic
Någon som testat 1935?
(Lånade)
Yes! Fast precis som tissoter så tycker jag inte den är så värst snygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som testat 1935?
(Lånade)
Någon som testat 1935?
(Lånade)
Tycker den är grymt snygg! Någon som vet om någon har den i butik i Stockholm?Någon som testat 1935?
(Lånade)
Grattis till nummer 1000Tycker den är grymt snygg! Någon som vet om någon har den i butik i Stockholm?
Tycker den är grymt snygg! Någon som vet om någon har den i butik i Stockholm?
Grattis till nummer 1000
Ja, definitivt värt att satsa den lilla kostnad det innebär att skaffa riktiga verktyg. Inte kul att slinta med spik och hammare mot en dåligt fixerad länk[emoji6]Och de verktygen är riktigt smidiga.
Ja, definitivt värt att satsa den lilla kostnad det innebär att skaffa riktiga verktyg. Inte kul att slinta med spik och hammare mot en dåligt fixerad länk[emoji6]
Den är vansinnigt snygg, men jag är mer knäsvag för dess kusin/syssling, Heuer Camaro. Lite mer stilren tavla.1935:an är snygg. Jag är svag för 1973:an.
Tycker den är grymt snygg! Någon som vet om någon har den i butik i Stockholm?
Nymans eller Rob bör ju ha den tror jag, de är ju AD för longines. Funderar på att åka dit och kolla imorgon faktiskt.
Den här kommer nog inköpas framöver för min del.
Den är schnööögg. Fast tycker den med blåa tavlan är ännu mer läcker!
Jobbar du där eller?Finns i lager hos Klockmaster Solna Centrum.
Äntligen!Pre Basel 2015
Tycker dom har lyckats bra, eller vad säger ni?
Pre Basel 2015
Ser ju riktigt läcker ut!!
Dings är coolt.Var inga problem att fixa länkarna till er som undrade, en spik och hammar och tång! Inga dings men ett bra tips jag kan sprida är att när man ska slå i stiften igen så kan man lägga en handduk ovanpå och slå försiktigt med hammaren. Mycket mindre risk för dings helt enkelt!
Pre Basel 2015
Dings är coolt.
Jobbar du där eller?
Pre Basel 2015