Knight
Silver
Pre Basel 2015
Tycker dom har lyckats bra, eller vad säger ni?
Fin, men jag gissar att den är grishög.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pre Basel 2015
Tycker dom har lyckats bra, eller vad säger ni?
Tyvärr lär den bli det. Men å andra sidan borde priset vara rimligt.Fin, men jag gissar att den är grishög.
Den här har jag dreglat efter ett tag nu... någon på forumet som har denna?
riktigt smaskig... heritage 1954 L2.747.4.92.4
Omkring 70-80 kan jag tänka mig, lite mer än motsvarande modell idag efter prishöjning... Säkert med viss prutmånDen e skitsnygg, vad kommer den att gå loss på circus?
Omkring 70 kan jag tänka mig, lite mer än motsvarande modell idag efter prishöjning...
Hur mycket kommer longines att höjas? eller har den höjningen redan skett?
Hur mycket kommer longines att höjas? eller har den höjningen redan skett?
Jag undrar detsamma! Det där är en favorit i Longines sortiment!
Vill du ge oss lite mer bilder?
Jag är sjult nära att slå till på denna från klockia.se! Har du haft den länge? Har du något att säga om den håller tiden bra?
samma gäller mig, sitter med fingret på avtryckaren.
Den här har jag dreglat efter ett tag nu... någon på forumet som har denna?
riktigt smaskig... heritage 1954 L2.747.4.92.4
Blev jävligt sugen på en Conquest Heritage 40mm då jag hade svårt att släppa blicken från en kollegas handled på lunchen. Gör sig mycket bättre live än på de bilder man ser online.
Tror det är gulguld faktiskt,den där bilden ljuger lite. Modellen finns också i helguld i både rose och gul.Är det Roseguld på indexet?
Tror det är gulguld faktiskt,den där bilden ljuger lite. Modellen finns också i helguld i både rose och gul.
Den är trevlig här dock i 35mm utan datum.
Skulle jag köpa en så skulle det vara en 40mm.Den är snygg också men är inte 35 i minsta laget? Kör du smala handleder?
Skulle jag köpa en så skulle det vara en 40mm.
Blev jävligt sugen på en Conquest Heritage 40mm då jag hade svårt att släppa blicken från en kollegas handled på lunchen. Gör sig mycket bättre live än på de bilder man ser online.
Jag är jättenöjd med min nya Longines. Letade efter en dressare och fastnade så småningom för Conquest 39mm. Prisvärd!
Bara om dom kommer från flitigt brukande och inte pga mina egna dumma misstag[emoji6]Dings är coolt.