Woland
Basic
Blodröd och superhårda stenar är rätt manligt ändå!
Menar du allvar? Nu skojar du allt till det.
Oversize tjejklocka, modell tonårs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blodröd och superhårda stenar är rätt manligt ändå!
Perfekt sommarklocka, men inte liten. Ska ha baguetter ist btw.Menar du allvar? Nu skojar du allt till det.
Oversize tjejklocka, modell tonårs.
Inte direkt.40mm på 20cm handled gör denna rova nätt
Tu as le droit de ton opinion. Det är helt i sin ordningInte direkt.
Räknas 38.5mm på 20cm handled som liten klocka? Eller måste jag ner på <36mm?
Snyggt! Jag tycker en mindre klocka på gör sig jäkligt bra! Gärna ner mot 36. Synd man är en räka själv...Räknas 38.5mm på 20cm handled som liten klocka? Eller måste jag ner på <36mm?
Den orange-röda snyggingen - vad är det för märke? Den känns vagt bekantÄr dom små får man ha flera, 30-32-34
Under 30mm måste du.Räknas 38.5mm på 20cm handled som liten klocka? Eller måste jag ner på <36mm?
Jättesnyggt o trevligt, men inte litet.Räknas 38.5mm på 20cm handled som liten klocka? Eller måste jag ner på <36mm?
Den orange-röda snyggingen - vad är det för märke? Den känns vagt bekant
Räknas...? Det tycker jag nog. Nästan som en G-Shock ju. Den får @roosterman jaga i november, när han piggnat till.
Den där är ju riktigt fränRäknas...? Det tycker jag nog. Nästan som en G-Shock ju. Den får @roosterman jaga i november, när han piggnat till.
Kul klocka, gillar tavlan och pacmansiffrornaServad igår, en Sovjetisk Slava 1601.
29x21mm, 16mm bandbredd. Funkar på bund.
Räknas 38.5mm på 20cm handled som liten klocka? Eller måste jag ner på <36mm?
Nu blev jag inspirerad och beställde bund till denna. 29mm i bredd, 38-ish l2l, 16 i bandbredd.Servad igår, en Sovjetisk Slava 1601.
29x21mm, 16mm bandbredd. Funkar på bund.
Nu blev jag inspirerad och beställde bund till denna. 29mm i bredd, 38-ish l2l, 16 i bandbredd.
Sjukt snygg! Ser inte liten ut på handleden tycker jag, perfekt storlek för den typen av klockaNu blev jag inspirerad och beställde bund till denna. 29mm i bredd, 38-ish l2l, 16 i bandbredd.
Nu blev jag inspirerad och beställde bund till denna. 29mm i bredd, 38-ish l2l, 16 i bandbredd.
Var det du som nöp den som låg på k&s? Gick och suktade efter den jag med31x23 sitter som limmad på handleden med sina 6mm i höjd. En klassisk herrstorlek som i nuläget mer räknas som unisex men passar mig väldigt bra
Jag var sugen på den redan när den såldes gången innan så när den dök upp igen var det bara att hugga som en kobraVar det du som nöp den som låg på k&s? Gick och suktade efter den jag med
Bra köp oavsett, den klär dig
Allt är på väg att bli unisex. Smått är däremot snarare på modet än tvärt om.31x23 sitter som limmad på handleden med sina 6mm i höjd. En klassisk herrstorlek som i nuläget mer räknas som unisex men passar mig väldigt bra