Chumba
Guld
Som sagt, riktigt snyggt med brunt gummi. Nöjd med det?Landade ett crafterblue precis, semestern kan börja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt, riktigt snyggt med brunt gummi. Nöjd med det?Landade ett crafterblue precis, semestern kan börja
Som sagt, riktigt snyggt med brunt gummi. Nöjd med det?
Tack för bra tips, börjar bli dags för service för min. Någon som pratat med dem om tid och pris för service?Låter helt sjukt om det är standardservice. Testa maila direkt till SEIKO UK, vet att man kan skicka klockor direkt till dem som kund och de servar 8L-urverket i UK. Gissar på ett mycket lägre pris hos dem.
[email protected]
http://www.seiko.co.uk/customer-support/seiko-servicing/service-and-repairs
Eller skicka den till Thewatchbloke i UK, han gör det för runt halva priset.
https://thewatchbloke.co.uk/
Kan man få se fler bilder?
Nya Super Oyster-länken på. Ursäkta mina flottiga fingrar i övrigt.
Jag slängde upp några bilder på samma länk för någon vecka sedan i denna tråden om du vill se hur länken ser utKan man få se fler bilder?
Såg det nu, perfa. Hur lång tid tog det att få hem den?Jag slängde upp några bilder på samma länk för någon vecka sedan i denna tråden om du vill se hur länken ser ut
Såg det nu, perfa. Hur lång tid tog det att få hem den?
För mig tog det typ 4 veckor att få hem en super Jubilee till min padi...Tog en vecka, kanske någon dag mer. Men ganska snabbt med tanke på att de skickas från andra sidan planeten ^__^
Oj, ja det var ju lite skillnad... Då kanske man ska räkna med i alla fall två veckor heheFör mig tog det typ 4 veckor att få hem en super Jubilee till min padi...
Landade ett crafterblue precis, semestern kan börja
Ser jobbigt ut...Extremt hårt liv just nu.
Ser det, tummen ner.Extremt hårt liv just nu.
Vet inte vad det kostar nu för tiden men för några år sedan var det rätt billigt, typ 1500-2000kr. Hela ringen säljs i ett stycke som du vet.Inte för att det är aktuellt för mig i nuläget men är det någon som vet vad det kostar att byta vridringen på Marinemastern, alternativt om, och i sånt fall var, man kan köpa en ny?
Vart får man tag på en?Vet inte vad det kostar nu för tiden men för några år sedan var det rätt billigt, typ 1500-2000kr. Hela ringen säljs i ett stycke som du vet.
Kolla med din favvo-SEIKO AD, typ Globen så beställer de en av Optura. Tycker du priset är vansinnigt så PMa mig så tipsar jag vidare.Vart får man tag på en?
Min har fått ohyggligt med stryk under sommaren!
Orient och SEIKO är ju släkt, inte konstigt att det finns likheter.Har den något gemensamt med Orient 300m? Kronan är på samma plats och wr är densamma.