henrikhenrik
Basic
Trodde inte heller att jag var det, men det började med en mm300 sen eskalerade det!Tror inte jag är riktigt redo för det än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde inte heller att jag var det, men det började med en mm300 sen eskalerade det!Tror inte jag är riktigt redo för det än.
Ja, det är helt sjukt vad den är bra! Jag har lagt alla andra klockor åt sidan. Kör bara mm300an nu!Det kommer du vara när du fått MM300 i din hand . En helt ny nivå på klocka
Fyfan vad läcker den är.
Ja, makalösFyfan vad läcker den är.
Ska försöka landa en själv inom en snar framtid.Ja, makalös
Erika's MN Strap måste vara det bekvämaste bandet som finns. Som en onepiece i mjukaste plysch. Supercomfy!
Jajamensan! http://www.erikasoriginals.com/Har du möjligtvis en länk till vart jag kan shoppa det där strapet?
Sen kunde ditt gubbjag returnera en välriktad lavett på pojkvasker´n och förklara att han en dag kommer att förstå.Om jag hade berättat för mitt 19-åriga jag att jag som gubbe kommer att bada bubbelbad och posta bilder på min klocka så hade jag nog bjudit mitt äldre jag på en redig knogmacka. Bankat lite vett i mig själv.
Inga problem, en fantastisk klockaEfter att ha fått möjlighet klämma på en MM300 för första ggn idag (tack @henrikhenrik ) så kan jag konstatera, vilken underbar klocka!
Grym bild på en fantastisk klocka.Det blev liksom dubbelt så bra på det här viset.
Ett par snäpp upp i kvalitet, men lite mindre i storlek. Har båda, tar man på sumon efter mm300 känns den som en utplattad mm300.Grym bild på en fantastisk klocka.
Hur känns den jämfört med Sumon? Storlek och kvalitésmässigt alltså.
Tack för info. Sumon är något lägre alltså. Är det 20mm band på MM? Hur bra är AR, försvinnande glas eller bara OK?Ett par snäpp upp i kvalitet, men lite mindre i storlek. Har båda, tar man på sumon efter mm300 känns den som en utplattad mm300.
Spot on!..tar man på sumon efter mm300 känns den som en utplattad mm300.
Spot on!
Kvalitetskänslan tycker jag inte skiljer supermycket mellan dom, men designmässigt är MM'n bra mycket vassare i mina ögon. För mig är den ändhållplatsen när det kommer till Seikodykare.
Där är jag beredd att hålla med dig. Jag har haft ett gäng seikodykare, men som du sa, mm300 är nog ändstationen =)
Den är kanon men det finns ju fler modeller som kan konkurrera. SBBN031, SLA017 och GS-dykarna, för att inte nämna 6159-7001 med hi-beat och tunnare boett. Så grym, ja. Ändhållplats, njä.Där är jag beredd att hålla med dig. Jag har haft ett gäng seikodykare, men som du sa, mm300 är nog ändstationen =)
Fungerar nog galant, den är inte så stor som många verkar tro. Jag har själv 17 cm och tyckte inte att det var några som helst problem, har dock ganska platta handleder.Hallå alla MM-ägare!
Är på jakt efter en maffig beater och därför hamnade jag här till sist.
Har nu skummat igenom tråden och avundsjukt kikat på era bilder. Trots att man är en sinnister och mest sneglat åt U1/UX, så väcker sbdx017 ett ha-begär.
Men funkar sbdx017 på en 17 cm handled? Jag ser att lug to lug inte alls är över min gräns, men då lughornen är raka så kanske det ser för stort ut? Har rätt rund ovansida av handleden.
Nej precis, enligt spec så är den runt 48-49 mm lug to lug och höjden känns inte heller överdriven. Har en sinn som mäter 17 mm i höjd. Även haft en PO som bygger rätt mycket på höjden.Fungerar nog galant, den är inte så stor som många verkar tro. Jag har själv 17 cm och tyckte inte att det var några som helst problem, har dock ganska platta handleder.
Tips: Köp en någorlunda ny 001 beggad för typ 10-12 istället om du är osäker.Nej precis, enligt spec så är den runt 48-49 mm lug to lug och höjden känns inte heller överdriven. Har en sinn som mäter 17 mm i höjd. Även haft en PO som bygger rätt mycket på höjden.
Är det smidigast att handla hos seiya?
Med tull å skatt så landar priset på ca 20-21. Känns helt ok.
Var hittar jag den för 10-12?Tips: Köp en någorlunda ny 001 beggad för typ 10-12 istället om du är osäker.