Detta är inte det exemplaret, köpte denna av en vän. Sprillans ny nästanDen där är riktigt, riktigt bra. Spanade lite på den också när den låg ute.
Slå till, du kommer inte ångra dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är inte det exemplaret, köpte denna av en vän. Sprillans ny nästanDen där är riktigt, riktigt bra. Spanade lite på den också när den låg ute.
Ahaaa! Då finns det flera exemplar som cirkulerarDetta är inte det exemplaret, köpte denna av en vän. Sprillans ny nästan
Slå till, du kommer inte ångra dig!
Ja det finns några stycken på forumet vad jag vetAhaaa! Då finns det flera exemplar som cirkulerar
Riktigt fin grön färg!
Var din paketöppning som fick mig att jaga denna @Fliegerchronograph Har du kvar din?
Borde ha ett sånt gummi liggandes här ngnstans. Tänkte testa canvas imorgon.Kul! Då kan jag väl lägga titeln ”influencer” till mitt CV, eller hur? Visst har jag kvar den gröna, om än inte på mig just nu. Köpte ett originalstrap från den gamla modellen till min. Gillar det mycket bättre än den lite intetsägande silikonvarianten som följde med.
D1k6am-bk00Är det någon som vet vad för referensnummer/reservdelsnummer låset till en mm300 har?
Kan man fästa den på en SBDC065 mån tro?D1k6am-bk00
Det ska gå. Det är det jag tänkte göra.Kan man fästa den på en SBDC065 mån tro?
Fullständigt övertygad om att det går. Har satt en på länken till min SLA017.Kan man fästa den på en SBDC065 mån tro?
Det ska gå. Det är det jag tänkte göra.
Grymt, hade suttit fintFullständigt övertygad om att det går. Har satt en på länken till min SLA017.
Nytt gummi. Grönt isofrane. Satt perfekt. Hästlängder bättre än orginalgummit, nu sitter klockan riktigt bra på armen.
Tack!Riktigt bra matchning också!!
Snyggt!
Har beställt lås. Leveranstiden var 6-8 veckor. Återkommer med resultat.Grymt, hade suttit fint
Snyggt, ska bli kul och se hur det blirHar beställt lås. Leveranstiden var 6-8 veckor. Återkommer med resultat.
Använd två verktyg samtidigt, ett från vardera ”hål” i bandhornen och lägg tryck på ändlänken samtidigt.Hej!
Köpte en klocka för första gången på länge, en Sla019, Marinemaster. Har bytt mkt band förut på klockor men denna var extremt svår att få lös stiften. När stiftet är löst på ena sidan är den helt stum på andra, har även försökt att trycka ihop sprintarna samtidigt genom de borrade bandhornen men lyckas inte. Nån som har tips på hur man enkelt går tillväga?