Holy diver
Silver
Samma härOch här kommer den som sitter på handleden idag, SBDX017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma härOch här kommer den som sitter på handleden idag, SBDX017
Har ett svagt minne av det, såg ut ungefär som dinHade du inte en 001 tidigare ?
Har ett svagt minne av det, såg ut ungefär som din
Känner mig lyckligt lottad!Oj! Så snygg?! Det var värst. Tur att du har en fin 017 som ersättare nu.
Sublime MarineMaster!
Inget dåligt spontanköp!
Köpte denna igår på Bic Camera. Väldigt nöjd.
Har sneglat på den ett tag men inte riktigt gillat priset här hemma. Men nu slog jag till trots dålig krona.Inget dåligt spontanköp!
Får man fråga vad det landade på?Har sneglat på den ett tag men inte riktigt gillat priset här hemma. Men nu slog jag till trots dålig krona.
Får man fråga vad det landade på?
Ingen dålig affär i vilket fall som helst. Grym klocka!Det blev nästan exakt detta priset.
https://www.klockmagasinet.se/seiko-prospex-marine-master-sla021j1
Vilket jag såg strax efteråt...
På aftermarket wåffla, perfekt combo
Tackar, och mjuktRiktigt bra!
Klämde oplanerat på en sådan på Klockmaster fältan. Blev lite överrumplad över habegäret!SLA023 var precis så bra som jag hoppades. Lagom blå.
Fler än jag i familjen som uppskattar en marinemaster
Boom! Snyggt!Där kom den! And it's gone. Såldes av tysk handlare.
Väl värd att vänta påVäntan har varit lång (beställde klockan i somras av min lokala uris..) men nu sitter den iaf på armen. Känner mig barnsligt nöjd med den. Julen kom tidigt i år!
SLA021J1
Det var den! Jag hade ju kunnat beställa den från nätet men föredrog att köpa den lokalt. Känns tryggare så.Väl värd att vänta på
Alltid skönt att ha en butik att gå till om något strular!Det var den! Jag hade ju kunnat beställa den från nätet men föredrog att köpa den lokalt. Känns tryggare så.
Väntan har varit lång (beställde klockan i somras av min lokala uris..) men nu sitter den iaf på armen. Känner mig barnsligt nöjd med den. Julen kom tidigt i år!
SLA021J1