• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Tjenare gänget

Jag funderar på att köpa en MM300 Clasp till min willard-länk
vad tror vi? äkta?

Jag frågade en AD här i Sverige för ett tag sedan men han kunde inte komma över sådana. Någon som vet vart man kan få tag på dessa?
Spontan känsla är att den ser äkta ut.
 

AB

Panerai
2-Faktor
Tjenare gänget

Jag funderar på att köpa en MM300 Clasp till min willard-länk
vad tror vi? äkta?

Jag frågade en AD här i Sverige för ett tag sedan men han kunde inte komma över sådana. Någon som vet vart man kan få tag på dessa?
Här finns dem:

 

Meraborsten

Rolex
2-Faktor
D522CEB0-114F-4104-8B85-131EE45EC2D0.jpeg
 

Kingesson

Omega
Tjenare gänget

Jag funderar på att köpa en MM300 Clasp till min willard-länk
vad tror vi? äkta?

Jag frågade en AD här i Sverige för ett tag sedan men han kunde inte komma över sådana. Någon som vet vart man kan få tag på dessa?
Beställde du? Jag söker också en sådan clasp, men 135 EUR på watchpartsplaza känns lite saftigt...
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Går inte i säljtankar. Som nyfrälst i denna modell kan jag bara helhjärtat önska dig lycka till att hitta en. Trodde aldrig jag skulle bli så förtjust i en så stor (iaf sett till måtten) klocka.
20210912_092517.jpg
Det förstår jag! Det lutar mer och mer mot den blåa faktiskt, så jäkla snygg blå ton. På vissa bilder ser den väldigt ljus ut men jag har fått för mig att den är mörk i färgen - som på denna bild?
 
Senast ändrad:
Topp