Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt! Grejer är till för att användas!Brunstspanar och skrapar skit, jag besparar er att visa skiten. Skönt att äntligen bestämt sig. Om man som bonde bara ska använda en klocka till fint, hur ofta tror ni det blir? Nä den får istället åldras med mig i en riktigt heavy-duty miljö. träfracken har inga fickor som man säger.
Låg i asken i ca 9 månader i väntan på att användas är ju inte hållbart som sagt. När man slår på "läget" att verkligen bara använda något som en toolwatch som den är faktiskt tillverkad för, de är en riktig go känsla att spara skicket till nån annan känns rätt meningslöstHelt rätt! Grejer är till för att användas!
Utan att vara säker så tror jag att Uncle Seiko har nåt sånt.Är de nån som har koll om de finns nåt wofflat gummi på 20mm passande marimemaster. Tänker mig ett som ser ut som de som satt på de första marimemaster dykarna från slutet av 60 talet?
Okej ska kika tackUtan att vara säker så tror jag att Uncle Seiko har nåt sånt.
HittadeUtan att vara säker så tror jag att Uncle Seiko har nåt sånt.
Jag tror jag har ett sådant liggandes du kan få för en symbolisk pengHittade
Det blir kanon! Här är min på ett CB-gummi. Inte till salu dock.Apropå gummi! Om någon har en crafter blue CB03 i svart liggandes så köper jag den gärna (obs 19cm handleder)
Min mm300 skulle bli väldigt glad!
Riktigt snyggt och gedigetDet blir kanon! Här är min på ett CB-gummi. Inte till salu dock.
Ser ju finfint ut med crafter blue på marinemastern, får nog beställa ett. Vad för spänne har du?Det blir kanon! Här är min på ett CB-gummi. Inte till salu dock.
Tackar! Det är det här gummit som sitter på hela tiden. Gillar den mer än originallänken. Låset har jag dock tagit från det så det är original.Ser ju finfint ut med crafter blue på marinemastern, får nog beställa ett. Vad för spänne har du?
Ok, tack för info, har nu beställt ett CBTackar! Det är det här gummit som sitter på hela tiden. Gillar den mer än originallänken. Låset har jag dock tagit från det så det är original.
Mycket bra!Blev sugen på att testa ett isofraneliknande band jag också. Så här blev det!