• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Marinemaster-tråden

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
DSC_0777~2.JPG
Screenshot_20220215-154205.png
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Brunstspanar och skrapar skit, jag besparar er att visa skiten😆. Skönt att äntligen bestämt sig. Om man som bonde bara ska använda en klocka till fint, hur ofta tror ni det blir? Nä den får istället åldras med mig i en riktigt heavy-duty miljö. träfracken har inga fickor som man säger.
DSC_0788.JPG
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Brunstspanar och skrapar skit, jag besparar er att visa skiten😆. Skönt att äntligen bestämt sig. Om man som bonde bara ska använda en klocka till fint, hur ofta tror ni det blir? Nä den får istället åldras med mig i en riktigt heavy-duty miljö. träfracken har inga fickor som man säger.
DSC_0788.JPG
Helt rätt! Grejer är till för att användas!
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Är de nån som har koll om de finns nåt wofflat gummi på 20mm passande marimemaster. Tänker mig ett som ser ut som de som satt på de första marimemaster dykarna från slutet av 60 talet?
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Om ngn vill bli av med sin Marinemaster mot ett par av mina som ligger ute, hojta tll:
 
Topp